Verder zoeken

Accountmanager Financiële Administraties

De functie

Heb jij ervaring in het voeren van verschillende  financiële administraties voor particulieren en bedrijven? Wil jij top service leveren? Dan ben jij dé kandidaat die het eerste aanspreekpunt kan worden voor cliënten over het verwerken van hun belastingaangiften, jaarrekeningen en loonadministraties. Dit wordt jouw baan:

Je komt te werken op een klein modern administratie- belastingadvies kantoor, met een breed scala aan financiële diensten. Zij zijn o.a. gespecialiseerd in het verzorgen van administraties voor particulieren en ondernemers.

In deze rol verzorg je verschillende  taken rondom belastingaangiften, jaarrekeningen en loonadministraties. Een groot deel van jouw taak is ook de controle op ingevoerde administraties door de cliënt in het online systeem.

In deze rol is het belangrijk dat je inhoudelijk goed op de hoogte bent van het doen van belastingaangiften, jaarrekeningen en loonadministraties en welke zaken nodig zijn om deze administraties goed te laten verlopen. Waar nodig voer je zelf de benodigde bescheiden in. 

In de toekomst is het de intentie dat jij als accountmanager, onder verantwoordelijkheid van de directie, zelfstandig cliënten bedient en als eerste aanspreekpunt fungeert. Soms moet je dan ook een cliënt bezoeken en het is daarom belangrijk dat je al over een rijbewijs beschikt.

De organisatie

Onze opdrachtgever is een organisatie die dienstverlening biedt op het gebied van administraties en belastingen.

Jouw profiel

Wij zoeken een persoon die zich thuis voelt binnen een kleinschalig administratie- belastingadvieskantoor. Je beschikt  over goede communicatieve vaardigheden, zodat je goed met cliënten op verschillende niveaus kunt communiceren. Je bent flexibel en je kunt  je snel aanpassen in verschillende situaties. Je werkt klantgericht en wilt graag top service leveren.  Je doorziet snel de belangen van de cliënt. Daarnaast spreekt het vanzelf dat je nauwkeurig en integer bent. 

Om deze rol goed te kunnen doen, breng je verder het volgende mee:

  • Minimaal een afgeronde HBO-opleiding of MBA of SPD (nieuwe versie);
  • Inhoudelijke kennis van belastingen op het gebied van inkomsten-, loon-, omzet en vennootschapsbelasting;
  • Enige kennis van geautomatiseerde processen binnen een administratiekantoor;
  • In het bezit van Rijbewijs B;
  • Enige werkervaring.

Het aanbod

Je krijgt een fulltime functie (4 of 5 dagen van 8 uur) en je krijgt alle gelegenheid om jouw kennis en ervaring uit te breiden. Je gaat direct in dienst bij onze klant. De salarisindicatie ligt tussen € 3.000-€ 4.000 bruto per maand op basis van 40 uur per week.

Ben je enthousiast geworden? Solliciteer dan nu naar deze vaste baan. Wil je eerst meer informatie? Bel dan naar Charlene Asgarali 0621132721, zij vertelt je graag meer. 

Deze vacature heeft het ExactPI referentienummer: 1606.

Meer informatie

Neem voor meer informatie contact op met:
Exact personeelsintermediair Den Haag
Charlene Asgarali
Recruitment Consultant
0621132721




Verder zoeken