Verder zoeken

Administratief Medewerker Binnendienst

De functie

Wat ga je doen? Als Administratief Medewerker Binnendient ben je, samen met je team, dagelijks bezig om de aangeleverde productinformatie die ze van fabrikanten ontvangen te ontrafelen, aan te vullen en te verwerken om gebruikt te worden in onze administratieve software. Hierbij houd je nauwlettend de processen in de gaten en is er regelmatig overleg met fabrikanten nodig om een optimale kwaliteit te kunnen waarborgen. Het is vaak puzzelen om de grote stroom van informatie die op verschillende manieren aangeleverd wordt om te toveren tot een catalogus met alle benodigde informatie zodat onze klanten in hun offertes en tekenwerk foutloos kunnen werken.

Jij bent ook hét aanspreekpunt van onze klanten die vragen hebben over de catalogi. Je ondersteunt de klant als er onduidelijkheden zijn bij interpretatie van de gegevens. Jij motiveert en informeert fabrikanten over de mogelijkheden met de software en waarom het voor hen belangrijk is om de juiste informatie aan te leveren. Je houdt de voortgang bij en doet er alles aan om op tijd de catalogi bij de klanten te hebben zodat zij altijd met de actuele prijzen kunnen werken. Je merkt het al, een belangrijke rol die mede bepalend is voor het succes van het bedrijf.

De organisatie

Het bedrijf is gespecialiseerd in software voor de interieurbranche. Met name voor de keuken- en sanitair vakhandel hebben zij een breed aanbod aan ERP-software zowel voor administratie, financiën als voor het technisch ontwerp. Daarnaast leveren ze ondersteunende diensten zoals het maken van catalogi, mobiele apps en internetdiensten. Zij leveren producten met name aan bedrijven in Nederland, België en Duitsland en zijn bezig met verdere internationale uitbreiding.

Jouw profiel

Wie ben jij?

  • Minimaal MBO++ of HBO-niveau of een gelijkwaardige opleiding; 
  • Je bent in staat je dienstbaar op te stellen en je beleeft plezier aan het oplossen van lastige vraagstukken;
  • Een puzzelaar met gevoel voor data die nauwkeurig en accuraat kan werken;
  • Zin heeft om processen te optimaliseren en stressbestendig en proactief met fabrikanten en klanten in gesprek kan gaan om te komen tot een perfect product;
  • Door je ondersteuning van het team maak jij het mogelijk dat anderen prettig kunnen werken;
  • Je bent een rustig persoon met oog voor detail en houdt van oplossingsgericht werken;
  • Je bent zeer gedreven om samen met ons het allerbeste uit onze dienstverlening te halen!
  • Enkele jaren werkervaring (met beheer van data is een pre);
  • Goede beheersing van het Nederlands en Engels in woord en geschrift (Duits is een pre);
  • Kennis van Excel (o.a. macro’s) en databases;
  • Het betreft een Fulltime functie voor 40 uur.

Het aanbod

Wat krijg je ervoor terug? Een zelfstandige, afwisselende en boeiende functie in een kleine organisatie. Ze zijn groot in een nichemarkt waarin ze jarenlange, hechte relaties met hun klanten hebben opgebouwd met hun eigen ontwikkelde software. Dat maakt hen trots op wat ze doen. Je werk is zeer divers door contact met zowel grote als kleine ondernemingen, fabrikanten en leveranciers in binnen- en buitenland.

Je krijgt:

  • Een salaris overeenkomstig functie-inschaling en ervaring (tussen de €2.688,- en €3.535,- bruto per maand) op basis van 40-uur; 
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals 25 vakantiedagen (op basis van 40-uur), reiskostenvergoeding, pensioenregeling en een eindejaarsbonus;
  • Een uitgebreid inwerktraject;
  • Mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling;
  • Tijd voor ontspanning tijdens de lunch in de vorm van biljart, air hockey, darten, voetbal bak, tafeltennis;
  • Loop je liever een rondje buiten in de lunch? Alles kan! 
  • Sociale activiteiten waaronder bedrijfsuitjes en regelmatig een gezamenlijke lunch;
  • Prima bereikbaarheid met openbaar vervoer of auto (eigen parkeerplaats).

Wil je meer weten over de organisatie en de baan? Bel met Florence Droogné, 06-55 23 29 24, zij vertelt je graag meer. 

Deze vacature heeft het Exactpi referentienr. 2105.

Meer informatie

Neem voor meer informatie contact op met:
Exact personeelsintermediair regio Amsterdam
Florence Droogné 
06-55232924
droogne@exactpi.nl




Verder zoeken