Verder zoeken

Asset manager

De functie

De Asset Manager is verantwoordelijk voor het organiseren van een goede implementatie van nieuwe assets. Je bent ook verantwoordelijk voor het optimaal presteren van de asset (met name technische installaties) binnen vooraf overeengekomen risico’s, tegen aanvaardbare kosten, gemeten over de gehele looptijd van de asset. Dit is voornamelijk gericht op het financieel meerjarig onderhoud plan.

Ben jij thuis in de wereld van assetmanagement binnen technische installaties in een omgeving met communicatie naar bijvoorbeeld VVE's, zakelijke klanten, onderhoudspartijen? Je gaat voor deze assets onder andere de 3e lijn klantvragen en klachtafhandeling oplossen. Je zorgt voor een optimale klantbeleving. Je verzorgt ook de interne en externe rapportages.

Kortom, je bent in staat om kritische installatie systemen maximaal te laten presteren en risico’s optimaal te beheersen. 

De organisatie

De organisatie is één van de grootste aanbieders in Nederland van lokale energie systemen waarmee duurzame warmte en/of koude geleverd wordt. De Asset Manager Je gaat werken binnen een snelgroeiend en ambitieus team. Samen werk je aan een duurzame toekomst. Er werken ca. 50 medewerkers, zowel in de techniek-, administratief als klantgericht.

Jouw profiel

De Asset manager die wij zoeken heeft in ieder geval een HBO opleiding of aantoonbaar werk en denkniveau. Je bent iemand die ongeveer 4 jaar in een vergelijkbare asset omgeving werkt en goed met klanten kan communiceren over lopende zaken. Je hebt enige kennis van installaties binnen energie.

Jij bent iemand die maar 1 woord nodig heeft om aan de slag te gaan. Je overziet wat er gedaan moet worden. Je begrijpt het belang en jouw pro activiteit en de wil om een optimale klantbeleving te bereiken draag je uit in je werk en service. Natuurlijk ben jij heel goed in het plannen van het werk waarvoor je verantwoordelijk bent. Last but not least: je kunt goed in een team werken. Samen met jouw collega's zorg je ervoor dat de doelen worden behaald. 

Het is handig als je een rijbewijs hebt, want het kan voorkomen dat je een keer naar een locatie moet.

Het aanbod

Het is een organisatie met gemotiveerde medewerkers die dagelijks klaarstaan voor de vragen, wensen en problemen van haar klanten.

Deze werkgever biedt je een baan met volop ontwikkelings- en opleidingsmogelijkheden, daarnaast bieden we natuurlijk een aantrekkelijk salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden. Er zijn mogelijkheden voor flexibele werkomgeving en werktijden. Elke dag is er een vrijgestelde gezamenlijke lunch en personeelsevenementen gedurende het jaar. Eigen initiatief en meedenken met de organisatie wordt gewaardeerd en beloond. Tot slot

heb je bij een dienstverband van 40 uur per week 43 vrije dagen per jaar zodat werk en privé goed in balans is te houden.

Het bedrijf is goed met het OV te bereiken. 

Solliciteren

Ben jij de kandidaat die alles weet rond asset management in een technische omgeving? Stuur dan zo snel mogelijk jouw CV waaruit dit blijkt.

Meer informatie kan je vragen bij Peggy Kooper 0629537153. 


Meer informatie

Neem voor meer informatie contact op met:
Exact personeelsintermediair Den Haag
Peggy Kooper
Recruitment Consultant
kooper@exactpi.nl
070-3624736
0629537153




Verder zoeken