Kijk terug: Webinar Thuiswerken en Employee Experience

Categorie: HR-Tips
Gepubliceerd: 14-01-21

Hoe zorg je voor een optimale Employee Experience als je medewerkers (grotendeels) thuiswerken? Zelfs als corona straks hopelijk is opgelost,  zullen we meer blijven thuiswerken. Omdat het eigenlijk heel goed bevalt. Zeker in combinatie met werken op kantoor. Maar hoe pak je de aansturing op afstand aan? Hoe houd je je mensen blij? En bovenal hoe zorg je voor een goede output? Laat je inspireren door de ervaringen van IBM.

Speciaal voor HR professionals en managers organiseerde Exact personeelsintermediair op donderdag 14 januari jl. het webinar:

Thuiswerken & Employee Experience

Onze key-note speaker Marjolein van Eck, Teamleader HR IBM Benelux neemt je mee in hoe IBM de afgelopen maanden met de Employee Experience aan de slag is gegaan in haar presentatie: Implications of COVID-19 on the Employee Experience – the IBM story and future trends.

Onderwerpen die hierin aan bod komen zijn:

  • Hoe houd je medewerkers blij, betrokken en productief?
  • Hoe kun je de aanwezige data gebruiken om een compleet beeld van te krijgen de gesteldheid van je mensen?
  • Leiderschap, oftewel wat voor vaardigheden heb je nodig om werken op afstand goed te begeleiden.
  • The future of work.

Ze deelde hierin zo veel mogelijk tips die je zelf kunt toepassen (ook als je in een minder grote organisatie werkt). En natuurlijk was er gelegenheid om je eigen vragen te stellen.