Verder zoeken

Boekhoudkundig medewerker

De functie

Inhoud: 

  • Deze rol binnen een administratiekantoor beslaat gezien haar omvang een breed gebied van taken.
  • De kernwerkzaamheden bestaan uit de zorg voor de invoer van administratieve bescheiden in de geautomatiseerd systemen Unit4 Multivers en Exact online.
  • Daarnaast worden ook andere administratieve taken van u verlangd op een meer ad-hoc basis.
  • Daarnaast zult u ook zorg dragen voor enkele taken op het gebied van office management in samenspraak met de directe collega's. Dit zal in onderling overleg vastgesteld worden. 

De organisatie

Onze opdrachtgever is een organisatie die dienstverlening biedt op het gebied van administraties en belastingen.

Jouw profiel

  • Opleidingsniveau: Minimaal MBO en aangevuld met MBA of een andere boekhoudkundige opleiding;
  • Kennis van belastingen op het gebied van inkomsten-, loon-, omzet en vennootschapsbelasting en werkervaring is een pre.
  • Van belang is dat je je thuis voelt bij een kleinschalig administratie- en belastingadvieskantoor.
  • Goede communicatieve vaardigheden hebt op diverse niveaus en je snel kan aanpassen aan iedere voorkomende situatie.
  • Daarnaast dient de cliënt altijd voorop te staan (klantgerichtheid).
  • Nauwkeurigheid en integriteit is vanzelfsprekend.

Het aanbod

  • Vaste functie
  • Startdatum 1 juli 2019
  • Werkweek 24 tot 32 uur
  • Salaris 2000-3000 euro bruto per maand 
  • Detacheringscontract via Exact met uitzicht op overname door de opdrachtgever

Wij ontvangen graag jouw CV met een toelichting. Wil je eerst meer informatie? Dat kan: bel over deze vacature met Eva van Hoek, Senior Business Manager, telefoon 0618048927.

Exactpi Referentienummer: 2375.

Meer informatie

Neem voor meer informatie contact op met:
Exact personeelsintermediair Den Haag
Eva van Hoek
Senior Business Manager
0618048927
070-3624736
vanhoek@exactpi.nl




Verder zoeken