Verder zoeken

Commercieel medewerker binnendienst Frans

De functie

Heb jij ervaring in commerciële binnendienst functies? Ben jij een multilingual die Frans, Engels en Nederlands spreekt en schrijft? Kan je goed met klanten omgaan en staat klanttevredenheid bij jou hoog in het vaandel? Dan pas jij bij dit bedrijf binnen transport en logistiek.

Hoe ziet jouw werkdag als commercieel medewerker binnendienst er uit?

  • Je voert gesprekken met belangstellenden en je begeleidt de klant met al hun vragen.
  • Je signaleert eventuele koopsignalen bij bestaande en nieuwe klanten (cross- en up selling).
  • Je brengt offertes uit en volgt deze op.
  • Je benadert klanten en prospect waarmee de organisatie reeds een samenwerking heeft.
  • Je behandelt niet alleen telefonisch maar ook per email de vragen van bestaande of nieuwe klanten.
  • Je ondersteunt de buitendienst collega's op administratief vlak.
  • Je verwerkt de gegevens in het ERP (SAP) systeem.

Als commercieel medewerker binnendienst ben je het eerste aanspreekpunt voor bestaande klanten in Groot Brittannië en de Benelux. Het salestraject ligt in jouw handen! Het is een veelzijdige baan en het komt vaak voor dat je met meerdere klantvragen tegelijk bezig bent. Je moet je werk dus goed kunnen plannen, terwijl je steeds het overzicht houdt. 

De organisatie

Onze opdrachtgever is actief in de logistieke/ transport branche en is gevestigd in Zuid Holland. Vanwege de verscheidenheid aan klanten in de BENELUX is het belangrijk dat de commerciële medewerkers binnendienst meerdere talen spreken. 

Jouw profiel

In deze baan ga je fulltime 36 uur per week werken. Het is handig om met je eigen auto naar het werk te gaan. Reizen naar deze locatie met OV is wel mogelijk maar niet altijd even makkelijk.

Voor deze baan zoeken wij een medewerker van HBO werk- en denkniveau met 3-5 jaar werkervaring. Die eerder heeft gewerkt binnen een internationale sales order afdeling.

Dit zijn jouw vaardigheden:

  • Frans, Engels en Nederlands. Je kunt deze talen goed toepassen in zakelijke e-mails en gesprekken (spreken en schrijven).
  • Je kunt werken met ERP Order- en CRM systemen (er wordt SAP gebruikt).

Tip: Beheers je, naast Nederlands en Engels, een andere vreemde taal, zoals Duits, solliciteer dan ook. 

Het aanbod

  • Het betreft een veelzijdige functie bij een Internationale organisatie.
  • De salarisindicatie ligt tussen de € 2500 - € 3100 o.b.v. 40 uur per week en is afhankelijk van relevante werkervaring.
  • De lunch wordt geregeld door de opdrachtgever.
  • Je werkt in een prettige werksfeer en leuke collega's.
  • Je komt direct op contract bij de opdrachtgever.

Daarnaast krijg je goede secundaire arbeidsvoorwaarden:

  • Premievrij pensioen.
  • Op het basispakket ziektekosten een tegemoetkoming op de aanvullende verzekering.
  • 27 vakantiedagen.
  • Gratis persoonlijke coaching.

Zie jij jezelf in dit profiel? Schrijf nu een motivatie waaruit blijkt dat jij de commercieel medewerker binnendienst bent die wij zoeken. Vergeet niet je CV mee te sturen. Wil je eerst meer informatie? Bel dan met Ilse Stokman, 06-29482224, zij staat je graag te woord.

Deze vacature heeft het ExactPI referentienummer 2211.

Meer informatie

Neem voor meer informatie contact op met:
Exact personeelsintermediair Den Haag
Ilse Stokman
Recruitment Consultant
070-362 47 36
06-29482224
stokman@exactpi.nl




Verder zoeken