Verder zoeken

Customer Service Import

De functie

Je doet het voorwerk voor de Expediteurs: je communiceert met klanten, voert administratieve taken uit en handelt bestellingen af met betrekking tot inventarisatie, standaardrapportages en transport. Dit doe je voor een accurate en een optimale service aan de klanten. 

Verder kun je denken aan:

  • Invoeren van orders;
  • Fungeren als 1e aanspreekpunt voor klanten;
  • Berekeningen doen;
  • Controleren op juistheid en volledigheid van processen en bestanden;
  • Rapporteren van onregelmatigheden;
  • Coördineren van transport;
  • Opmaken van transportdocumenten;
  • Facturatie, factuurregistratie en controleren van leveranciersfacturen;
  • Proactief en op verzoek, het uitvoeren van Customer Service gerelateerde taken;

De organisatie

Als Customer Service Import maak je onderdeel uit van de afdeling Customer Service en rapporteer je aan de Supervisor. 

Jouw profiel

Wat wordt er van jou verwacht:

  • Je bent minimaal in het bezit van een MBO-4 diploma;
  • Je hebt aantoonbare ervaring met import en administratieve taken in een logistieke omgeving;
  • Je hebt ervaring met het opmaken van BL's, LCL's etc. Is een harde eis; 
  • Je hebt ervaring met Incoterms is een harde eis;
  • Je hebt ervaring met NVOCC is een pré;
  • Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden in de Nederlandse taal;
  • Je hebt goede communicatieve vaardigheden in de Engelse taal;
  • Je beschikt over een flexibele instelling;
  • Je bent n het bezit van eigen vervoer, omdat de locatie moeilijk bereikbaar is met het ov;

Het aanbod

Onze opdrachtgever biedt een fulltime functie met uitzicht op vast dienstverband en de arbeidsvoorwaarden zijn marktconform. 

Meer informatie

Neem voor meer informatie contact op met:
Exact personeelsintermediair Rotterdam
Cynthia Radjpalsingh
Recruitment Consultant
06 - 15 67 21 15
cynthia@exactpi.nl




Verder zoeken