Verder zoeken

Financial Reporting Officer | Interim

De functie

Je bent een financieel, commercieel ingestelde persoonlijkheid met ruime ervaring in het samenstellen van financiële rapportages uit verschillende bronnen met betrekking tot budget, forecast en actuals van diverse afdelingen zoals Marketing en Sales. Interim functie tot december 2019.

Als Financial Reporting Officer in Breda hoor je bij het team Service en Steering. Samen met twee collega's in Breda en drie collega's in München vorm je een team en zijn jullie het administratieve en financiële centrum van Alphabet. Je ondersteunt verschillende activiteiten zoals budget, forecast en actuals van diverse afdelingen zoals Marketing en Sales. Je gebruikt de diverse IT programma’s om jouw informatie te vergaren. Je documenteert, vereenvoudigt en verbetert huidige activiteiten, ook als deze in processen zijn gedefinieerd in samenwerking met relevante stakeholders binnen en buiten de IT afdeling. Jouw doel is een efficiënte werkwijze welke leidt tot een goede verslaglegging. Je spart met de finance afdeling van Alphabet Nederland.

De organisatie

Alphabet is dé toonaangevende aanbieder van zakelijke mobiliteitsoplossingen in Europa. Alphabet is onderdeel van BMW Group en bezit uitgebreide kennis op het gebied van internationaal wagenpark- en leasebeheer. Al 3 jaar op rij zijn zij uitgeroepen tot Beste Leasemaatschappij van Nederland. Alphabet is een energiek bedrijf waar medewerkers op elkaar vertrouwen, elkaar respecteren en open staan voor nieuwe kansen. Er hangt een hele fijne sfeer in het bedrijf, waardoor medewerkers het beste uit zichzelf en elkaar halen. Samen elke dag op weg om de klanten Mobiliteit zonder omwegen te laten ervaren!

De manier waarop Alphabet denkt over mobiliteit verandert snel. Er is een gedreven en dynamisch team voor nodig om voortdurend innovatieve oplossingen te bedenken en te ontwikkelen. Oog hebben voor de details en kieskeurig zijn over de juiste cijfers is essentieel voor de klanten en voor het succes van Alphabet.

Jouw profiel

Je bent een financieel, commercieel ingestelde persoonlijkheid met een affiniteit voor IT. Jouw gedrag en ideeën inspireren anderen en je helpt iedereen mee te gaan met verandering. Je analytische en communicatieve vaardigheden gebruik je om vanuit een planmatige aanpak mensen mee te nemen, uit te dagen en te beïnvloeden. Jouw proactieve aanpak zorgt ervoor dat je snel eigen netwerken bouwt en consequent het initiatief neemt. Je inspireert andere mensen met je enthousiasme en behandelt mensen op de manier waarop je zelf behandeld wilt worden.

  • HBO+ werk en denkniveau;
  • ervaring met agile transformation;
  • ervaring in een commerciële, financiële IT Administrator rol; Controlling, Accounting;
  • ervaring met internationaal stakeholder management;
  • ervaring met SAP R3 / ECC 6.0 FI/CO en MM; ervaring met Access Database;
  • uitstekende beheersing van MS Excel;
  • beheersing van de Nederlandse en de Engelse taal, mondeling en schriftelijk.

Het aanbod

  • Opdracht: 1 maart 2019 t/m 31 december 2019
  • Loondienst: tijdelijk uitzendcontract met salaris €3100-€4500 bruto maandsalaris obv 40 uur
  • Op zelfstandige basis: €55-€95 uurtarief.

Wij ontvangen graag jouw cv met een toelichting. Wil je eerst meer informatie? Dat kan: bel over deze vacature met Raisa van Nieuwenhuize, telefoon 06-20019488.

Deze vacature heeft referentienummer: 2345.

Meer informatie

Neem voor meer informatie contact op met:
Exact personeelsintermediair Den Haag
Raisa van Nieuwenhuize
Recruiter
06-20019488
070-3624736
vannieuwenhuize@exactpi.nl




Verder zoeken