Verder zoeken

Front Office Medewerker

De functie

Ben jij het enthousiaste en professionele visitekaartje voor dit dynamische hoofdkantoor en vind jij het leuk om ook administratieve werkzaamheden te verrichten? Deze functie is een combinatie van administratieve en receptie werkzaamheden. Een parttime functie van 32 uur met woensdag- en vrijdagmiddag standaard vrij. 

Dit is wat wij vragen:

Je bent representatief, enthousiast, communicatief sterk en springt bij waar nodig. Binnen deze functie vervul je zeer afwisselende werkzaamheden. Kortom: elke dag is anders! 

Op maandag, dinsdag en donderdag (8.30- 17.00), werk je als Frontoffice medewerker achter de receptie en ben jij het visitekaartje van deze organisatie. Je bent van alle markten thuis!  

Jouw belangrijkste taken en verantwoordelijkheden:

  • Het pro-actief welkom heten van bezoekers, aanbieden van koffie of thee
  • Het verlenen van informatie aan klanten en medewerkers (ook telefonisch)
  • Het beantwoorden; screenen en doorverbinden van de telefoon
  • Verzorgen van inkomende en uitgaande post en pakketjes
  • Reserveren en verzorgen van vergaderkamers
  • Bestellen van kantoorartikelen voor diverse locaties
  • Het uitvoeren van diverse administratieve taken zoals de afhandeling van facturaties en overige ondersteunende werkzaamheden.

Op woensdag- en vrijdagochtend van 08.30-12.30, ondersteun je de accountmanagers bij het beheren en bewaken van de planning. Je houdt de controle van inkomende facturen en stelt offertes op. Je ondersteunt de accountmanagers en staat deze bij met de administratieve ondersteuning.

De organisatie

Deze organisatie is een dienstverlener die al jaren succesvol is in het leveren van professionele receptionistes. Voor hun hoofdkantoor zijn zij op zoek naar een ervaren representatieve front office medewerker.

Jouw profiel

  • Afgeronde MBO-opleiding;
  • Een dienstverlenende (klantvriendelijke en klantgerichte) instelling;
  • Minimaal 1 jaar ervaring als receptioniste/telefoniste/administratief medewerker ;
  • Een representatief uiterlijk en een goede telefoonstem;
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden;
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
  • Ervaring met Microsoft-applicaties;
  • Nauwkeurig, deskundig en pro-actief;
  • Bij voorkeur woonachtig in de regio Utrecht.

Het aanbod

  • Een uitdagende functie waarin jij je kunt ontwikkelen;
  • Mooi marktconform salaris € 1900-2100 bruto per maand; 
  • Een leuke werkomgeving met gezellige collega's;
  • Een mooie baan voor langere tijd.

Ben jij enthousiast geworden, solliciteer en stuur ons jouw persoonlijke motivatie en cv met foto! Of wil je eerst meer informatie dan kan je bellen met Florence Droogné, 06-55232924. Zij staat je graag te woord.

Deze vacature heeft het ExactPI referentienummer 1821.

Meer informatie

Neem voor meer informatie contact op met:
Exact personeelsintermediair Amsterdam
Florence Droogné
Recruitment Consultant
droogne@exactpi.nl
06-55232924




Verder zoeken