Verder zoeken

Frontoffice medewerker | Beauty & Esthetiek

De functie

Als representatieve Frontoffice medewerker kan jij het team op zowel administratief als commercieel gebied ondersteunen. Je behandelt de vele telefoontjes en je ontvangt de cliënten. Je plant de afspraken in en beheert de agenda's voor de specialisten. Ook geef je proactief advies aan de klanten over de verschillende producten.

Deze ondersteunende werkzaamheden doe je binnen een leuk team. 

Jouw kerntaken bestaan uit:

  • Het telefonisch te woord staan - en ontvangen van klanten;
  • Commercieel advies geven aan klanten (bewust zijn van customer journey en customer experience);
  • Complex agendabeheer van de specialisten middels Outlook;
  • Zorgen dat de product voorraad in orde is en bestellingen doen;
  • Dagelijks zorgen dat de kas klopt (kas telling) en debiteurenbeheer verzorgen;
  • Acties bewaken en het doen van de follow-up;
  • Ondersteunen van de operationeel manager waar nodig.

De organisatie

Onze opdrachtgever is actief op het gebied van Beauty & Esthetiek in Rotterdam. Je werkt aan de balie samen met een leuk team bestaande uit 3 collega's van gemiddelde leeftijd. 

Jouw profiel

Wat wordt er van jou verwacht als eerste aanspreekpunt van klanten. 

  • Jij bent een representatieve kandidaat met minimaal MBO+ werk- en denkniveau (het is een pré als je de opleiding Schoonheidsspecialist hebt gevolgd);
  • Je hebt aantoonbare sterke administratieve, hospitality en commerciële skills (bijvoorbeeld met targets gewerkt en/of verkooptrainingen gehad);
  • Je bent bekend met het werken achter een balie;  
  • Je hebt bij voorkeur bij een parfumerie gewerkt;
  • Je hebt ervaring met alle programma´s van Microsoft Office, zoals Outlook(-agenda);
  • Je kunt goed schakelen met specialisten over bijvoorbeeld de agenda en allerhande zaken die dagelijks aan de orde komen;
  • Je bent minimaal 24 uur per week beschikbaar. Verplichte dagen zijn de donderdag en vrijdag (werktijden zijn van 8.30 uur tot 17.30 uur met een uitloop naar 18.00 uur en dinsdag tot 19:00 uur);
  • Je bent minimaal één keer per maand op zaterdag beschikbaar, het liefst meer
  • Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden. Voor deze functie is het belangrijk dat je sociaal vaardig bent om op een servicegerichte manier met klanten kunt communiceren; 

Het aanbod

Je krijgt eigen verantwoordelijkheden in een dynamische, open en informele organisatie met de leukste collega's. Je treedt direct in dienst bij onze opdrachtgever. Het salaris ligt tussen de EUR 2500 en EUR 3000 bruto per maand op fulltime basis. Er is betaald parkeren in de omgeving. De locatie is daarom het beste met het openbaar vervoer of met de fiets te bereiken. Uiteraard ontvang je reiskostenvergoeding. 

Solliciteren?

  • Het is belangrijk dat jouw CV in Word, een profielfoto bevat. Ook ontvangen we graag een motivatie bij jouw sollicitatie;
  • Een proefdag (of -dagen) meedraaien behoort tot de sollicitatieprocedure. 

Ben jij de Frontoffice medewerker die wij zoeken? Solliciteer dan snel. Wil je meer informatie bel dan met Cynthia Radjpalsingh, 06 15672115. Zij vertelt je graag meer. 

Deze vacature heeft het ExactPI referentienummer: 1959


Meer informatie

Neem voor meer informatie contact op met:
Exact personeelsintermediair Rotterdam
Cynthia Radjpalsingh
Recruitment Consultant
06 15 67 21 15
cynthia@exactpi.nl




Verder zoeken