Verder zoeken

Frontoffice medewerker | Beauty & Esthetiek

De functie

Als representatieve Frontoffice medewerker kan jij het team op zowel administratief als commercieel gebied ondersteunen. Je behandelt de vele telefoontjes en je ontvangt de cliënten. Je plant de afspraken in en beheert de agenda's voor de specialisten. Ook geef je proactief advies aan de klanten over de verschillende producten.

Deze ondersteunende werkzaamheden doe je binnen een leuk team. 

Jouw kerntaken bestaan uit:

  • Het telefonisch te woord staan - en ontvangen van klanten;
  • Commercieel advies geven aan klanten;
  • Complex agendabeheer van de specialisten middels Outlook;
  • Zorgen dat de product voorraad in orde is en bestellingen doen;
  • Dagelijks zorgen dat de kas klopt (kas telling) en debiteurenbeheer verzorgen;
  • Acties bewaken en het doen van de follow-up;
  • Ondersteunen van de operationeel manager waar nodig.

De organisatie

Onze opdrachtgever is actief op het gebied van Beauty & Esthetiek in Rotterdam. Je werkt aan de balie samen met een leuk team bestaande uit 3 collega's van gemiddelde leeftijd. 

Jouw profiel

Wat wordt er van jou verwacht:

  • Jij bent een representatieve kandidate met HBO werk- en denkniveau;
  • Je hebt aantoonbare sterke administratieve, commerciële en hospitality skills;
  • Je bent bekend met het werken achter een balie;  
  • Je hebt ervaring met alle programma´s van Microsoft Office. Zo kun je bijvoorbeeld heel goed met de Outlook-agenda werken;
  • Je kunt goed schakelen met specialisten over bijvoorbeeld de agenda en allerhande zaken die dagelijks aan de orde komen;
  • Je bent 18-24 uur per week beschikbaar op de donderdag en vrijdag (werktijden zijn van 8.30 uur tot 17.30 uur met een uitloop naar 18.00 uur) en minimaal één keer per maand op zaterdag
  • Je beschikt over goede communicatie vaardigheden. Voor deze functie is het belangrijk dat je sociaal vaardig bent om op een servicegerichte manier met klanten kunt communiceren; 
  • Je bent het eerste aanspreekpunt van klanten. 

Het aanbod

Je krijgt eigen verantwoordelijkheden in een dynamische, open en informele organisatie met de leukste collega's. Je treedt direct in dienst bij onze opdrachtgever. Het salaris ligt tussen de EUR 2500 en EUR 3000 bruto per maand op fulltime basis. Er is betaald parkeren in de omgeving. De locatie is daarom het beste met het openbaar vervoer of met de fiets te bereiken. Uiteraard ontvang je reiskostenvergoeding. 

Solliciteren?

  • Het is belangrijk dat jouw CV een profielfoto bevat.
  • Een proefdag (of -dagen) meedraaien behoort tot de sollicitatieprocedure. 

Ben jij de frontoffice medewerker die wij zoeken? Solliciteer dan snel. Wil je meer informatie bel dan met Cynthia Radjpalsingh, 06 15672115. Zij vertelt je graag meer. 

Deze vacature heeft het ExactPI referentienummer: 1959


Meer informatie

Neem voor meer informatie contact op met:
Exact personeelsintermediair Rotterdam
Cynthia Radjpalsingh
Recruitment Consultant
06 15 67 21 15
cynthia@exactpi.nl




Verder zoeken