Verder zoeken

HR Assistent

De functie

Wil jij HR support verlenen bij een internationale retail organisatie in Europoort? Ben jij pro-actief en wil je werken binnen een dynamisch bedrijf? Dan is dit jouw kans! Wat worden jouw taken? 

  • Jouw hoofdtaken bestaan uit het verwerken van alle HR administratieve afhandelingen. Denk aan het verzorgen van contracten, correspondentie, Arbo/HR rapportages. Ook het archiveren valt onder jouw takenpakket. Verder houd jij alle bestanden up-to-date en verwerk je de salarismutaties.
  • Je beantwoordt diverse HR vragen en je initieert en verbetert administratieve afhandelingen. Wat deze baan extra leuk maakt, is dat je mag assisteren bij HR projecten en dat je verantwoordelijk bent voor het intranet. Daarnaast lever je input voor de nieuwsbrief en je beschrijft en bewaakt HR en verzuim processen. Je gaat ook pro actief deelnemen aan HR vergaderingen, waarbij jouw mening wordt gewaardeerd. 

De organisatie

Je komt te werken bij een grote internationale en dynamische organisatie, gevestigd in Rotterdam Europoort. Omdat de organisatie in de retail branche zit, heb je te maken met zowel lager als hoger opgeleide personeelsleden. De organisatie kent een echte 24-uur business. Bij deze organisatie werken mensen met ambitie.

Jouw profiel

Het is belangrijk dat je flexibel bent en tegen organisatie veranderingen kunt. Je wordt in deze functie niet aan de hand meegenomen, je moet zelf in actie komen! Je werkt met een divers bestand aan personeelsleden, zowel hoog als laagopgeleiden werknemers.

Jouw CV laat onderstaande items zien:

  • Minimaal MBO werk- en denkniveau/studerend HBO Personeel & Arbeid;
  • Enkele jaren relevante ervaring opgedaan op een HR afdeling: minimaal 1 jaar (alleen stage ervaring is niet voldoende);
  • Kennis van vakgerichte wet- en regelgeving (arbeidsrecht);
  • Ervaring met MS Office en SAP HR (is een vereiste);
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift (foutloos spellen);
  • Goede beheersing van de Engelse taal;
  • Bij voorkeur ervaring binnen een retail omgeving;
  • Eigen vervoer is een must, aangezien de locatie niet met het OV bereikbaar is.

Verder ben je accuraat en pro-actief. Je kunt goed samenwerken en prioriteiten stellen. Deze baan is voor 32-40 uur per week.

Het aanbod

Deze baan is in eerste instantie tijdelijk, tot 1 januari 2019 en zomer 2019. De salarisindicatie ligt tussen de € 2.500 en € 2.700 bruto per maand op fulltime basis. 

Ben jij de HR medewerker die wij zoeken? Beschik jij over de gewenste opleiding en ervaring? Solliciteer snel! Wil je meer informatie, bel dan met Cynthia Radjpalsingh, 06 - 15 67 21 15, zij vertelt je graag meer.

Meer informatie

Neem voor meer informatie contact op met:
Exact personeelsintermediair Rotterdam
Cynthia Radjpalsingh
Recruitment Consultant
06 - 15 67 21 15
cynthia@exactpi.nl




Verder zoeken