Verder zoeken

Klantcontact Servicemedewerker

De functie

Heb jij affiniteit met auto's? Via web chat, telefoon of email geef je klanten informatie over lease of aankoop van een auto. Ben jij een team player en hecht je waarde aan het verlenen van top service? Dan komen wij graag in contact met jou! 

Klanten die op zoek zijn naar meer informatie over bijvoorbeeld de lease of aankoop van een auto komen met jou in contact via de web chat, telefoon of email. Vervolgens ga jij tot het uiterste om klanten de juiste informatie, én een supergoed gevoel over het bedrijf te geven. Jouw dag bestaat uit de volgende werkzaamheden:

  • Binnenkomende vragen via telefoon en schriftelijk ((e-mail, (web)chat en contactformulieren) beantwoorden;
  • Het verzenden van informatie en brochures;
  • Het onderhouden van de klantendatabase;
  • Het opvangen en inboeken van klachten;
  • Het afhandelen van douane aanvragen;
  • Het afhandelen van vragen rondom events;
  • Het verrichten van administratieve werkzaamheden op piekmomenten;
  • Web care op de Social Media kanalen.

De organisatie

Onze opdrachtgever in de regio Den Haag produceert en verkoopt luxe auto's en motoren. Ze werken met grote gedrevenheid aan innovatie van design en rijplezier. Je werkt binnen een jong service gericht team bij de Klant Contact Organisatie van twee grote automerken.

Jouw profiel

Jij ademt natuurlijk klantvriendelijkheid uit. Verder wordt er van jou verwacht:

  • Hbo werk- en denkniveau;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • Aantoonbare en recente werkervaring als Customer Service medewerker.

Onderstaande skills zijn belangrijk:

  • Administratief uitstekend en werk je nauwkeurig
  • Je kunt snel schakelen
  • Je bent stress bestendig
  • Je kunt goed binnen een team werken

Voor deze baan is representativiteit belangrijk en ben je bereid te werken in shifts (7 dagen per week tot 22:00 uur). Deze baan is voor 32-40 uur per week

Het aanbod

Werken bij deze opdrachtgever betekent werken bij een absoluut A-merk. We bieden je graag een contract voor langere tijd, met een basissalaris van €2200,- en aantrekkelijke toeslagen. De werklocatie is goed met het Openbaar Vervoer te bereiken. 

Om jouw niveau goed te kunnen inschatten, hoort een telefoontest en een test op het beantwoorden van e-mails tot de procedure. Deze vindt pas plaats, nadat je door ons bent geselecteerd als serieuze kanshebber.

Ben jij de kandidaat die wij zoeken? Solliciteer dan naar deze baan. Wil je eerst meer informatie, bel dan met Charlene Asgarali, 06-21132721, zij vertelt je graag meer. 

Deze vacature heeft het Exactpi referentienummer: 2247.

Meer informatie

Neem voor meer informatie contact op met:
Exact personeelsintermediair Den Haag
Charlene Van Bunge-Asgarali
Recruitment Coördinator
06-21132721
asgarali@exactpi.nl




Verder zoeken