Verder zoeken

Logisitics Administrator

De functie

Ben jij de energieke Logistics Administrator die de Nederlandse en Engelse taal beheerst? Dit is wat je gaat doen:

Als Logistics Administrator sta je midden in de organisatie, want jij zorgt ervoor dat alle administratieve processen rondom inkoop en verkoop, alsook (retouren) logistiek vlekkeloos verlopen. Zo controleer je bijvoorbeeld de voorraad, je verricht inkoop opdrachten en je voert leveranciers audits uit. Je houdt je echter ook bezig met het transport rondom (speciale) ombouwen die in Nieuw-Vennep uitgevoerd worden.

Daarnaast ben jij verantwoordelijk voor de volledige reclamatieverwerking, waarbij je de verschillende reclamaties naar tevredenheid van de klant afhandelt. Je volgt en controleert de uitgezette acties, maar analyseert de verschillende reclamaties ook, zodat je verbetervoorstellen kunt maken om het totale aantal reclamaties te verlagen.

De organisatie

Onze opdrachtgever is een toonaangevende internationale organisatie binnen de Automotive. Het bedrijf heeft ruim 200 medewerkers en is werkzaam vanuit Nederland, Duitsland en Tsjechië. De locatie in Nederland heeft 72 medewerkers. De organisatie kenmerkt zich door korte lijnen en directe gedachtewisselingen. Er is veel ruimte voor eigen initiatief en zelfontplooiing.

Jouw profiel

Jij bent de ideale kandidaat als jij:

  • HBO werk en denkniveau.
  • Ervaring hebt met het beantwoorden van productvragen in het Nederlands en Engels in een commerciële organisatie.
  • Goed vragen kan inventariseren en beantwoorden.
  • Klantgericht bent en beschikt over een flinke dosis energie.
  • Flexibel bent en je doet er alles aan om jouw klant tevreden te stellen door hen zo snel en accuraat mogelijk van dienst te zijn
  • Communicatief vaardig bent in woord en geschrift
  • Goed kan samenwerken.

Het aanbod

Wat kan jij verwachten:

  • Een salaris tussen € 1.800-2.300, waarbij je snel stappen kan maken.
  • Niet onbelangrijk, deze werkgever heeft een gezond bedrijf met een informele werksfeer, waar jouw inzet, creativiteit, flexibiliteit en eigen initiatief echt wordt zeker gewaardeerd en beloond.
  • Natuurlijk wordt ook aan jouw toekomst en ambities gedacht, want er zijn goede opleidingsmogelijkheden als je verder wilt.
  • Je kunt ook jaarlijks lekker met vakantie, want je krijgt 25 vakantiedagen en nog eens 13 ADV dagen als je fulltime werkt.

Kom jij werken bij deze gedreven en ambitieuze organisatie die sterk groeit? Ben je nieuwsgierig naar dit mooie maatwerkproduct binnen de Automotive? Kom maar op met je CV. Schrijf ook even een flitsende motivatie, waaruit blijkt dat jij dé ideale kandidaat bent. Hier wacht jou namelijk een vaste baan voor 40 uur per week. Wil je meer informatie, bel dan met Arno van den Berg, 06-23465547, hij vertelt je graag meer.

Meer informatie

Neem voor meer informatie contact op met:
Exact personeelsintermediair regio Amsterdam
Arno Van den Berg
Recruitment Consultant
020-715 65 51




Verder zoeken