Verder zoeken

Management Assistent Bedrijfsbureau

De functie

Ben jij een proactieve allround ondersteuner die met uiteenlopende zaken en personen om kan gaan? Ben jij niet snel gek te krijgen en heb jij een aantal jaren ervaring op secretarieel ondersteunend vlak? Lees dan verder! 

Wij zijn ter vervanging van zwangerschapsverlof op zoek naar een management assistent met een bepaalde senioriteit.  Jij weet rust en overzicht te bewaren en je bent ook nog eens een kei is in het bewaken van deadlines.  

Het takenpakket bestaat voornamelijk uit (complex) agendabeheer, het boeken van reizen en het verzorgen van correspondentie (email/post/telefoon). Je bereidt vergaderingen voor en notuleert daar waar nodig. Tevens verwerk je declaraties, verzorg je mailings en bied je ondersteuning bij projecten. Daarnaast ontvang je bezoekers, regel je lunches en organiseer je in- en externe bijeenkomsten. 

 

De organisatie

Deze organisatie is een culturele instelling in de regio van Rotterdam. Het is een energieke werkomgeving met flex plekken, waar geen dag hetzelfde is. Je komt te werken binnen het Bedrijfsbureau, in een team met nog 4 andere ondersteuners en de teamleider. Je komt in een gezellig team van sociale hardwerkende dames terecht.

Bij het bedrijfsbureau kunnen alle collega's binnen de organisatie terecht met hun ondersteunende vraagstukken. Ieder van jouw teamgenoten heeft hierin zijn eigen aandachtsgebied. Jij komt te werken voor de manager Research & Development en de manager Marketing, Communicatie & Commercie. 

Jouw profiel

Wij verwachten dat de management assistent:

  • Accuraat werkt en goed communiceert;
  • Zelfstandig prioriteiten aanbrengt in de werkzaamheden;
  • Kan omgaan met hectiek en een groot aanpassingsvermogen heeft;
  • Kan opereren onder tijdsdruk, er gebeurt veel ad-hoc, dus je moet echt snel kunnen schakelen en stevig in je schoenen staan;
  • Zowel in grote lijnen als op detailniveau denkt en werkt;
  • Proactief en oplossingsgericht in de functie staat;
  • Vertrouwelijk omgaat met informatie;
  • Een teamplayer is met een positieve werkhouding;
  • Zich comfortabel voelt binnen de culturele sector.

Wat vragen wij?

  • Je beschikt over MBO+/HBO werk- en denkniveau en een relevante opleiding (bijvoorbeeld Schoevers);
  • Je hebt minimaal 2-5 jaar ervaring met soortgelijke secretariële werkzaamheden;
  • Je hebt kennis van administratieve/organisatorische processen
    Je kunt goed werken met diverse office pakketten;
  • Je hebt organisatietalent en je hebt een flexibele en resultaatgerichte houding;
  • Je bent 36 tot 40 uur per week beschikbaar (minder is niet bespreekbaar)

Overig

  • Startdatum ligt tussen 26 november en uiterlijk 3 december
  • Duur van de opdracht: tot en met 30 april 2019

Het aanbod

Je krijgt een afwisselende functie met een salarisindicatie tussen de EUR 2500,00 en EUR 2850,00 bruto per maand op fulltime basis, afhankelijk van opleiding en ervaring. Tot en met 30 april 2019 krijg je een detacheringscontract via Exact aangeboden.  

Bij interesse ontvangen wij graag jouw CV (in word bestand) inclusief een motivatie. Wil je meer informatie, bel dan met Cynthia Radjpalsingh via telefoonnummer 06 - 15 67 21 15, zij vertelt je graag meer. 

Deze vacature heeft het ExactPI referentienummer: 2146

 

Meer informatie

Neem voor meer informatie contact op met:
Exact personeelsintermediair Rotterdam
Cynthia Radjpalsingh
Recruitment Consultant
06 - 15 67 21 15
cynthia@exactpi.nl




Verder zoeken