Verder zoeken

Management Assistent

De functie

Heb jij als management assistent ervaring op sales en marketing vlak en wil jij je 'eigen toko' opbouwen binnen deze groeiende organisatie? Dan is dit jouw kans! Nu solliciteren!

Je bent mede verantwoordelijk voor het reilen en zeilen op kantoor. De focus in deze functie ligt op ondersteunende taken op sales (40%) en marketing (40%) vlak. Voor 20% bestaat de functie uit facilitaire en overige taken.  

Je ondersteunt de sales manager in de uitbouw van de klantenportefeuille in Nederland en dit doe je op het vlak van administratie en prospect- en klantcontacten. Je schrikt er niet voor terug om telefonisch prospects te benaderen en afspraken in te plannen (je hoeft niets te verkopen en er is ook geen sprake van targets). Je volgt offertes op en 1x per kwartaal verzorg je de voortgangsrapportages op sales gebied. 

Qua marketingtaken, ben jij voor intern en extern eerste aanspreekpunt. Je denkt mee over de inhoud en uitstraling van de brochures, de website, je stelt nieuwsbrieven op, maakt presentaties en geeft je visie over fotomateriaal. Hier is ook veel budget voor. Daarnaast is beursorganisatie een heel belangrijk onderdeel. Per jaar staat de organisatie op 3 beurzen en daar regel jij alles van A tot Z voor. Van de huur van de locatie, beheer en aankoop van al het promo- en marketingmateriaal tot aan het opbouwen van de stand, het vormgeven, de bemanning regelen en zelf ben je ook aanwezig als één van de aanspreekpunten. In maart en april staan de eerste beurzen gepland (die nu wel al voorbereid worden), dus je kunt er gelijk mee aan de slag!

1x per 2 weken werk je een dag in België (Gent). Hier werkt ook een management assistent waar je mee samenwerkt en zo creëer je ook de binding met je collega's daar. Andersom komen er ook een aantal collega's vanuit België in Nederland op bezoek. 

Je krijgt veel vrijheid in deze functie en geen dag is hetzelfde!

De organisatie

Deze (platte) organisatie is een projectorganisatie binnen de industriële sector. Per maand kunnen er tussen de 1 en 20 projecten lopen. In Nederland werkt je 1 op 1 samen met de salesmanager en is er nog een projectleider, maar die is zelden op kantoor. Al je andere collega's werken op het hoofdkantoor in België, waar afwisselend tussen de 50 en 150 mensen werkzaam zijn. De organisatie in Nederland is groeiende en de bedoeling is dat er op korte termijn nieuwe collega's bij komen op kantoor. Een mooie kans voor jou om hier dan ook je 'eigen toko' van te maken en betrokken te zijn bij de verdere uitbouw van de organisatie en op termijn zelf ook door te groeien naar de rol van officemanager. Met elkaar worden er ook regelmatig (teambuilding)uitjes georganiseerd. 

Jouw profiel

Je beschikt bijvoorbeeld over een HBO/Schoevers diploma richting Officemanagement. Je hebt minimaal 3-5 jaar ervaring in een soortgelijke functie.

Omdat de organisatie in Nederland zo klein is, moet je (in beginsel) tegen veel alleen werken kunnen en zoeken wij naar een betrouwbare zelfstarter. Je moet kunnen organiseren, deadlines bewaken en beschikken over een ware helicopter view. Om de rapportages goed in elkaar te kunnen zetten zet jij jouw analytisch vermogen in en op een directe leuke manier weet jij te 'levellen' met de salesmanager. Je mening geven waardeert hij! Overtuigingskracht en goede communicatieve vaardigheden zijn weer van belang tijdens de telefoongesprekken met prospects en aangezien het hier een internationale organisatie betreft, beschik jij over een goede kennis van de Engelse taal. 

De voorkeur gaat uit naar een fulltime invulling van deze functie, maar 32 uur is bespreekbaar. Een eigen auto is een must (i.v.m. reizen naar België).

De sollicitatieprocedure ziet er als volgt uit: dinsdag 15 januari zijn de 1e gesprekken. Hierna volgt een online assessment voor de kandidaten die op maandag 21 januari op 2e gesprek mogen komen. De huidige managementassistent is 31 januari voor het laatst. Zij werkt graag in haar laatste week nog haar opvolger in. Wanneer je per direct beschikbaar bent, is dat geen probleem en wanneer je een opzegtermijn hebt, is de wens er dat je die week een aantal dagen vrij neemt om alvast ingewerkt te worden. 

Het aanbod

Je gaat eerst een periode via ons werken op uitzend- of detacheringsbasis, waarnaar je een rechtstreeks contract voor bepaalde tijd aangeboden krijgt. Afhankelijk van relevante ervaring ligt het salaris tussen de EUR 2600 en 3000 bruto per maand op fulltime basis. Wanneer je in dienst komt bij de organisatie profiteer je mee van hun 13e maand en krijg je een vergoeding die je zelf kan beleggen voor je pensioen. Ook krijg je een laptop en telefoon tot je beschikking (thuiswerken is, zeker beginsel, geen optie). De werktijden zijn van 8.30 - 17.00 uur. Woon je binnen een straal van 10 kilometer, dan is er geen reiskostenvergoeding van toepassing, daarbuiten wel. Wanneer je naar België reist, krijg je uiteraard wel een reiskostenvergoeding. 

Ben jij dé persoon die wij zoeken? Solliciteer dan snel. Voor meer informatie kan je bellen met Marina Dekker, 06 42547232. Zij vertelt je graag meer. 

Deze vacature heeft het ExactPI referentienummer: 2289. 

Meer informatie

Neem voor meer informatie contact op met:
Exact personeelsintermediair Rotterdam
Marina Dekker
Business Manager
010-4141311
dekker@exactpi.nl




Verder zoeken