Verder zoeken

Marketing Manager

De functie

De Marketing Manager is verantwoordelijk voor het bedenken, plannen, coördineren en uitvoeren van diverse projecten. Als voorman van het team zorg jij voor een succesvol verloop van de dag en buig je oplossingsgericht chaos om tot structuur.

Het team bestaat uit 2 visual marketeers, waarover jij de verantwoordelijkheid hebt om sales gerichte marketingplannen op te stellen. Dit houdt in dat jij jouw creatieve geest omzet in realiseerbare projecten, je tilt de marketing naar een hoger niveau. Hierin zijn jouw ideeën leidend en gericht op de groei van de organisatie. Dit doe je in samenspraak met het team.  Je bewaakt het budget en werkt resultaatgericht.

Tot jouw taken behoren ook het onderhouden van de website en het doelgericht schrijven van teksten. Je durft initiatief te nemen maar je luistert ook goed naar het team, zodat jullie samen sterk staan. Daarbij ben jij diegene die de creatieve ideeën bundelt tot concrete commerciële actieplannen. Het gaat om het opzetten van een professionele marketingafdeling en een team aansturen.

Deadlines schrikken je niet af maar geven je een drive om te structureren en te multi-tasken. Het schakelen tussen de verschillende afdelingen geeft jou energie en je bent pas tevreden wanneer alles op rolletjes loopt.

De organisatie

Onze opdrachtgever is een toonaangevende internationale organisatie binnen de Automotive. Het bedrijf heeft ruim 200 medewerkers en is werkzaam vanuit Nederland, Duitsland en Tsjechië. De locatie in Nederland heeft 72 medewerkers. De organisatie kenmerkt zich door korte lijnen en directe gedachten wisselingen. Er is veel ruimte voor eigen initiatief en zelfontplooiing.

Jouw profiel

Dit is een mooie opportunity voor een HBO Marketing professional die op zoek is naar een volgende stap in zijn/haar carrière. Je krijgt in deze baan de kans om zelf het voortouw te nemen. 

Jij kunt hier Marketing Coördinator (Manager) worden als jij:

  • 5 jaar relevante marketing ervaring hebt.
  • Een commerciële/marketing HBO opleiding op zak hebt.
  • Ervaring hebt met budgetten en deadlines.
  • Kennis hebt van Photoshop en Indesign.
  • Communicatief sterk bent in zowel Engels als Nederlands.

Persoonlijke skills:

  • Flexibele instelling waarbij je zowel in teamverband als zelfstandig kunt werken. Je weet een goede balans te vinden tussen zakelijk leidinggeven en sociaal samenwerken.
  • Durft initiatief  te nemen en kan snel schakelen.
  • Je bent creatief en je kunt commercieel denken. Je hebt ondernemersgeest zodat je kunt meedenken bij het maken van plannen voor de toekomst van de organisatie
  • Je hebt affiniteit en/of interesse voor de technische productie binnen de Automotive.

Het aanbod

Je krijgt hier een uitdagende fulltime functie binnen een internationale en dynamische onderneming. Er heerst een collegiale, informele werksfeer met mogelijkheden tot verdere persoonlijke ontwikkeling.  Gedrevenheid en ondernemersgeest worden gewaardeerd met een aantrekkelijk salaris tussen de €3.000 en €4.000 bruto per maand op basis van 40 uur. 

Meer informatie

Neem voor meer informatie contact op met:
Exact personeelsintermediair regio Amsterdam
Florence Droogné
Recruitment Consultant
06 55 23 29 24




Verder zoeken