Verder zoeken

Medewerker Customer Care Front Office

De functie

Kan jij meerdere ballen in de lucht houden? Regel jij alles voor klanten en zorg je voor de ultieme klanttevredenheid ? Met jouw ervaring binnen klantenservice in een commerciële omgeving kan je hier werken. Het is een 2e lijn klantenservice baan, want deze organisatie laat de 1e lijn vragen door een callcenter behandelen. 

Dagelijks check je de klantvragen die via e-mail en website binnenkomen. Je beantwoordt e-mails in foutloos Nederlands. Je belt klanten terug en behandelt de vragen/werkzaamheden die dagelijks binnenkomen. Je beantwoordt moeilijke klantvragen per telefoon, je probeert de vraag of wens zo goed mogelijk te achterhalen. Je streeft in deze baan altijd naar het geven van top service en een goede verstandhouding met de klant. 

Een andere taak is dat je de afdeling debiteurenbeheer ondersteunt. Zoals bij het invoeren van klantgegevens en mutaties in de software die wordt gebruikt (PMS). Je gaat klanten na bellen als er een betalingsachterstand is. Je blijft ook dan vriendelijk en servicegericht. Ook als de klant geïrriteerd of boos is. 

Je analyseert de maandelijkse rapportage over de klantservice en je stelt waar nodig, samen met het team, verbeterpunten op.

De organisatie

De organisatie is één van de grootste aanbieders in Nederland van lokale energie systemen, waarmee duurzame warmte en/of koude (WKO) geleverd wordt. Je komt te werken in een platte organisatie in een team van gemotiveerde medewerkers. Je staat dagelijks klaar voor het behandelen van vragen, wensen en problemen van de klanten met als doel om iedere klant optimaal van dienst te zijn, advies en uitstekende service te bieden. Het team van klantzaken bestaat uit 8 medewerkers en er heerst een informele sfeer.

Jouw profiel

Wat verwachten wij  van jou? 

  • Je hebt minimaal een MBO-4 opleiding of vergelijkbaar werk- en denkniveau;
  • Je kunt heel goed met Excel werken;
  • Je vindt het leuk binnen een technische omgeving te werken (technisch personeel);
  • Je bent 40 uur per week beschikbaar (32 uur is bespreekbaar).

Skills en werkinstelling

  • Je toont interesse in de producten en ontwikkelingen van de organisatie;
  • Je vindt het leuk in een team te werken;
  • Je hebt een open sociale persoonlijkheid en je krijgt dingen voor elkaar; 
  • Je kunt je goed inleven in de wensen van een klant;
  • Je houdt het hoofd koel als het druk is.

Het aanbod

De werktijden zijn van 08:00-16:30 uur. Dit is een afwisselende klantenservice functie bij een groeiende (en duurzame) organisatie. Er is ruimte voor nieuwe initiatieven en ideeën. Jouw inbreng wordt hier heel erg gewaardeerd! 

Het salaris ligt tussen de € 2.100 en € 2.500 bruto per maand met goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals 43 vakantiedagen (waarvan er 13 worden uitbetaald).  Deze baan kan uitlopen op een vaste baan.

In de pauze lunch je met je collega's. Het bedrijf verzorgt de lunch. 

Ben jij de medewerker klantzaken die 2e lijn vragen kan afhandelen binnen een technische omgeving? Stuur dan snel jouw cv. Wil je meer informatie, bel dan met Florence Droogné, 06 55232924, zij vertelt je graag meer.

Deze vacature heeft ExactPI referentienummer: 1970. 





Meer informatie

Neem voor meer informatie contact op met:
Exact personeelsintermediar regio Amsterdam
Florence Droogné
Recruitment Consultant
06- 55 23 29 24
droogne@exactpi.nl




Verder zoeken