Verder zoeken

Medewerker HR Servicedesk

De functie

Op de HR servicedesk zitten enthousiaste mensen die medewerkers, managers en HR professionals vriendelijk en enthousiast te woord staan. Je beantwoordt 1e lijns vragen over arbeidsvoorwaarden, verlof, ingediende declaraties en het gebruik van het HR systeem. 

Jij bent het eerste aanspreekpunt en je bent verantwoordelijk voor het tijdig en correct beantwoorden van hun vragen. Je blijft daarbij hulpvaardig, geduldig en vriendelijk. Je geeft medewerkers het gevoel dat je de tijd voor hen neemt. Of het nu het gaat om hen wegwijs te maken in het systeem of over verlofdagen. Je krijgt hulp van de (2e lijns) backoffice als de vragen meer inhoudelijk van aard zijn en bij vragen waar jij het antwoord nog niet op weet. Dit zijn hoofdzakelijk de uitzoekvragen. Uiteindelijk kan je met een goed onderbouwd antwoord terug komen. Juist van die antwoorden leer jij ook heel veel. Je werkt gefocust en je bent alert, zodat je ook dingen waarneemt die beter kunnen. Jouw ervaringen en ideeën tellen mee om de processen op de servicedesk  zo goed en efficiënt mogelijk te laten verlopen. 

De organisatie

Als jij stappen wilt maken in het HR vakgebied dan biedt deze organisatie met de HR Servicedesk medewerker baan een mooi toekomstperspectief. Je gaat namelijk werken bij de grootste IT-dienstverlener in HR en uitkeringen van Nederland met de modernste technieken, inspirerend leiderschap en professionele collega’s. Met HR software en services ondersteunen zij meer dan 10.000 klanten. Een groot aantal klanten maken gebruik van de salaris-, personeels- en/of uitkeringsadministratie. Deze services worden vanuit een Shared Service Centrum aangeboden. Medewerkers, managers en HR professionals van corporate en large accounts werken met het HR Selfservice systeem van onze klant en zij kunnen hun vragen rechtstreeks stellen aan de HR servicedesk medewerkers. Jouw HR Servicedesk collega's zijn ambitieus en  hebben relevante stages en/of werkervaring opgedaan tijdens of na hun studie. Zij weten in ieder geval hoe het is om binnen een dynamische klantenservice omgeving te werken. Spreekt dit jou aan? Solliciteer dan vandaag nog!

Jouw profiel

We zijn op zoek naar jou als jij het beste uit jezelf wil halen. Je krijgt de gelegenheid om jezelf zowel verder te specialiseren, als breed te ontwikkelen. Uiteraard, komen de resultaten voor jouw klanten op de eerste plaats. Een plaats op deze HR Servicedesk is de eerste stap naar het herkennen, ontwikkelen en gebruiken van je talent.

Je gaat werken binnen een dynamische en levendige omgeving. In zo’n omgeving moet je je wel kunnen concentreren en thuis voelen, terwijl je tegelijkertijd geduldig, vriendelijk, hulpvaardig, stressbestendig bent. Je bent alert en denkt en werkt steeds in oplossingen.

De medewerker HR Servicedesk die wij zoeken heeft in ieder geval ervaring opgedaan binnen een dynamische klantenservice of supportfunctie. Verder is het belangrijk dat:

  • Je ervaring en kennis hebt opgedaan binnen HR. Je weet iets over payroll, verlofdagen en je hebt basiskennis van wet- en regelgeving. Met 1 à 2 jaar ervaring kan je al in aanmerking komen. 
  • Je goed  kunt omgaan met  een automatiseringssysteem binnen HR, zodat je snel bent ingewerkt. 
  • Je een HBO opleiding hebt afgerond om de vragen goed te kunnen beantwoorden én vanwege de verschillende niveaus van de medewerkers en managers die je telefonisch spreekt.
  • Je goed Nederlands en Engels spreekt en schrijft zodat je zowel Nederlandse en Engelstalige medewerkers kunt helpen.  

Het aanbod

  •  Dit is een uitstekende kans om heel veel te leren binnen HR.
  • Je kunt 32-40 uur per week werken. Minder uren is niet mogelijk. Je werkt de eerste periode via Exact personeelsintermediair. 
  • Je gaat  een bruto maandsalaris tussen de € 2.250-€ 2.500 verdienen op basis van 40 uur per week. 
  • Als je het goed doet, is er op termijn de mogelijkheid om  direct bij dit bedrijf in dienst te gaan. 
  • Er is een flexibel arbeidsvoorwaardensysteem.

Solliciteer direct, want wij willen deze baan snel invullen. Solliciteer via de button hieronder. Eerst nog vragen over de vacature? Ik beantwoord ze graag. Mijn naam is Florence Droogné, recruitment consultant bij Exact personeelsintermediair en bereikbaar via 020-715 65 51 of via 06-55 23 29 24. Whatsappen kan ook!

Have a nice day and don't forget to smile!

Meer informatie

Neem voor meer informatie contact op met:
Exact personeelsintermediair regio Amsterdam
Florence Droogné
Recruitment Consultant
06 - 55 23 29 24




Verder zoeken