Verder zoeken

Medewerker HR Services

De functie

Op zoek naar een plek om jezelf als HR professional in te zetten? Heb jij reeds ervaring opgedaan en weet jij als geen ander service te verlenen? Zie jij jezelf binnen een dynamische service afdeling werken? Reageer dan snel!

Dit is wat je gaat doen: 
Deze organisatie verleent HR service en informatie op het gebied van salarisadministratie. Het is daarom belangrijk dat jij vragen kunt beantwoorden over arbeidsvoorwaardenverlofingediende declaraties en het gebruik van het HR systeem. Op de HR servicedesk werken enthousiaste mensen die medewerkers van klanten, managers en HR professionals vriendelijk en klantgericht te woord staan.

Jij bent hierbij het eerste aanspreekpunt en verantwoordelijk voor het tijdig en correct beantwoorden van hun vragen. Je blijft daarbij hulpvaardig, geduldig en vriendelijk. Je geeft medewerkers het gevoel dat je de tijd voor hen neemt. Of het nu het gaat om hen wegwijs te maken in het systeem, of over verlofdagen. Je krijgt hulp van de (2e lijns) backoffice als de vragen meer inhoudelijk van aard zijn, of bij vragen waar jij het antwoord nog niet op weet. Dit zijn hoofdzakelijk vragen waarvoor je zaken moet uitzoeken. Uiteindelijk kan je met een goed onderbouwd antwoord terug komen. Je werkt gefocust en je bent alert, zodat je ook dingen waarneemt die beter kunnen. Jouw ervaringen en ideeën tellen mee om de processen op de servicedesk zo goed en efficiënt mogelijk te laten verlopen. 

De organisatie

Deze organisatie biedt een mooi toekomstperspectief om je verder te ontwikkelen. Je gaat namelijk werken bij de grootste IT-dienstverlener in HR en uitkeringen van Nederland. Hier wordt gewerkt met de modernste technieken. Je werkt onder inspirerend leiderschap en met professionele collega’s.

Met HR software en services ondersteunen zij meer dan 10.000 klanten. Een groot aantal klanten maken gebruik van de services met betrekking tot de salaris-, personeels- en/of uitkeringsadministratie. Deze HR services worden vanuit een Shared Service Centrum aangeboden. Medewerkers, managers en HR professionals van Corporate en Large Accounts werken met het HR Selfservice systeem van onze klant. Via dit systeem kunnen zij hun vragen rechtstreeks stellen aan de HR servicedesk medewerkers.

Jouw profiel

We zijn op zoek naar jou als jij het beste uit jezelf wil halen. Uiteraard komen de resultaten voor jouw klanten op de eerste plaats. Je gaat werken binnen een dynamische en levendige omgeving. In zo’n omgeving moet je je wel kunnen concentreren en thuis voelen, terwijl je tegelijkertijd geduldig, vriendelijk, hulpvaardig en stressbestendig bent. Je bent alert en denkt steeds in oplossingen.

De medewerker HR Servicedesk die wij zoeken heeft in ieder geval ervaring opgedaan binnen een HR-supportfunctie. Verder is het belangrijk dat:

  • Je beschikt over aantoonbare ervaring en kennis binnen HR. Je hebt kennis over personeelsadministratie, payroll, verlofdagen en kent de wet- en regelgeving op het gebied van personeelszaken;
  • Je goed kunt omgaan met een automatiseringssysteem binnen HR en je bent een expert op het gebied van administratie;
  • Minimale HBO opleiding (bij voorkeur Personeel en Organisatie of vergelijkbare studie) is vereist;
  • Je goed Nederlands en Engels spreekt en schrijft, zodat je zowel Nederlandse en Engelstalige medewerkers kunt helpen; 
  • Je 32-40 uur per week kunt werken. Minder uren is niet mogelijk.

Het aanbod

  • Dit is een uitstekende kans om jouw carrière als HR specialist uit te bouwen.
  • Een carrière bij een leading company op HR en IT gebied
  • Het gaat om een structurele functie waarbij je de eerste periode via Exact personeelsintermediair werkt. 
  • Er worden goede doorgroei- en ontwikkelmogelijkheden geboden. 
  • Je gaat een bruto maandsalaris tussen de € 2.400,- t/m € 3.200,- verdienen op basis van 40 uur per week, dit hangt natuurlijk af van de werkervaring die je meebrengt.
  • Er is een flexibel arbeidsvoorwaardensysteem.

Ben jij de HR medewerker die deze baan een uitdaging vindt? Solliciteer snel. Eerst nog vragen over de vacature? Ik beantwoord ze graag. Mijn naam is Florence Droogné, recruitment consultant bij Exact personeelsintermediair en bereikbaar via 020 7156551 of via 06 55232924. Whatsappen kan ook!

Deze vacature heeft het ExactPI referentienummer: 2147.

Meer informatie

Neem voor meer informatie contact op met:
Exact personeelsintermediair regio Amsterdam
Florence Droogné
Recruitment Consultant
06 55232924
droogne@exactpi.nl




Verder zoeken