Verder zoeken

Medewerker Klantzaken Backoffice

De functie

Ben jij een administratieve duizendpoot en zie jij het als een uitdaging om de klanttevredenheid (nul klachten) verder omhoog te krijgen voor een bedrijf dat zich inzet voor duurzame energie?                                                                       Als Medewerker Klantenservice Backoffice zul je je voornamelijk bezig houden met veelal administratieve taken zoals facturatie en tarieven.

Wat ga jij doen?

  • Verwerken mutaties bestaande klanten;
  • Verzorgen tijdige facturatie/incasso’s, herinneringen, aanmaningen etc;
  • Debiteurenbeheer, overdracht naar incassobureau;
  • Overleg met collega’s inzake (collectieve) klachten, storingen en gepland onderhoud;
  • Veel voorkomende administratieve taken en uitzoekklussen.

De organisatie

De organisatie is één van de grootste aanbieders in Nederland van lokale energie systemen waarmee duurzame warmte en/of koude geleverd wordt.

Jouw profiel

Wat verwachten wij van jou?

  • Je hebt minimaal een MBO-4 opleiding of vergelijkbaar werk- en denkniveau;
  • Je kunt heel goed met Excel werken;
  • Je vindt het leuk binnen een technische omgeving te werken (technisch personeel);
  • Je bent 40 uur per week beschikbaar (32 uur is bespreekbaar). 

Skills en werkinstelling:

  • Je toont interesse in de producten en ontwikkelingen van de organisatie;
  • Je vindt het leuk in een team te werken;
  • Je hebt een open sociale persoonlijkheid en je krijgt dingen voor elkaar;
  • Je kunt je goed inleven in de wensen van een klant;
  • Je houdt het hoofd koel als het druk is.

Het aanbod

De werktijden zijn van 08:00-16:30 uur. Dit is een afwisselende functie bij een groeiende (en duurzame) organisatie. Er is ruimte voor nieuwe initiatieven en ideeën. Jouw inbreng wordt hier heel erg gewaardeerd!

Het salaris ligt tussen de € 2.400 en € 2.600 bruto per maand met goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals 43 vakantiedagen zodat werk en privé goed in balans is te houden. In de pauze lunch je met je collega's. Het bedrijf verzorgt de lunch.

Stuur dan snel jouw cv. Wil je meer informatie, bel dan met Anna Aly 06 22 68 36 02, zij vertelt je graag meer. Deze vacature heeft ExactPI referentienummer: 2262.

Meer informatie

Neem voor meer informatie contact op met:
Exact personeelsintermediar Amsterdam
Anna Aly
aly@exactpi.nl
06 22 68 36 02
Recruitment Consultant




Verder zoeken