Verder zoeken

Medewerker Klantzaken

De functie

Ben jij een talent in multi tasken en zie jij het als een uitdaging om de klanttevredenheid verder omhoog te krijgen? Heb jij ervaring met klantenservice in een commerciële omgeving! Zo ziet jouw dag eruit:

Dagelijks check je de vragen die via de e-mail en website binnenkomen. Je beantwoordt deze e-mails in correct Nederlands. Je belt  klanten terug en behandelt de vragen/werkzaamheden die er die dag binnen komen. Je beantwoordt moeilijke binnenkomende telefonische klantvragen, waarbij je goed luistert en de vraag/behoefte ontdekt.

Daarnaast ondersteun je bij het debiteurenbeheer (na bellen van klanten met betalingsachterstand) en ben je in staat om zelfstandig op zoek te gaan naar antwoorden, als die niet worden aangereikt. Je stemt jouw communicatie goed af op de klantbehoeften. Je hebt het vermogen om een goede verstandhouding met klanten te onderhouden, ook al zijn ze boos. Ook zoek je klantgegevens op en voer je mutaties door in het klantensoftwarepakket (PMS). Je bent op de hoogte van de laatste ontwikkelingen binnen de organisatie. Je analyseert de maandelijkse rapportage over de performance van klantzaken en je stelt, samen met het team, verbeterpunten op. Je blijft up to date met de productkennis om klantvragen goed af te kunnen handelen.

De organisatie

De organisatie is één van de grootste aanbieders in Nederland van lokale energie systemen, waarmee duurzame warmte en/of koude (WKO) geleverd wordt. Je komt te werken in een platte organisatie waar je dagelijks luncht met het hele team van gemotiveerde medewerkers. Je staat dagelijks klaar voor het behandelen van vragen, wensen en problemen van onze klanten met als doel om iedere klant optimaal van dienst te zijn, advies en uitstekende service te bieden. Het team van klantzaken bestaat uit 7 medewerkers en er heerst een informele sfeer. 


Jouw profiel

Wat verwachten wij  van jou? 

  • Je hebt (ten minste) MBO+ opleidings- en denkniveau;
  • Je hebt ruime kennis van Excel;
  • Je bent 24-40 uur per week beschikbaar (flexibiliteit in werktijden is een pre);
  • Je hebt geen negen-tot-vijf-mentaliteit;
  • Je levert een actieve bijdrage aan het teamgevoel voor het slagen van de onderlinge samenwerking;
  • Je weet op een sociale manier zaken, zowel in- als extern, voor elkaar te krijgen, waarbij alle betrokkenen tevreden zijn en blijven; 
  • Je beschikt over overtuigingskracht, empathisch vermogen en je bent daarnaast stressbestendig;
  • Je bent iemand die verantwoordelijkheid neemt wanneer dat nodig is:  je kunt gemaakte keuzes onderbouwen en verantwoorden;
  • Je hebt affiniteit met het technische werkveld en techneuten (pre) 
  • Je bent (gezond) nieuwsgierig én leergierig.

Het aanbod

Wij bieden een afwisselende functie bij een zeer sterk groeiende organisatie. Er is altijd ruimte voor nieuwe initiatieven en ideeën. Processen zijn er om verbeterd te worden, mensen zijn er om zichzelf en anderen te ontwikkelen.

Jouw inbreng wordt daarin zeer gewaardeerd! Het salaris ligt tussen de € 2.100 en € 2.500 bruto per maand. Het betreft een functie met uitzicht op vast dienstverband.

Ben jij de medewerker klantzaken die zichzelf herkent in deze baan? Stuur dan snel jouw cv. Wil je meer informatie, bel dan met Arno van den Berg, 020-715 65 51 hij vertelt je graag meer.

Deze vacature heeft Exact PI referentienummer 1813. 





Meer informatie

Neem voor meer informatie contact op met:
Exact personeelsintermediair regio Amsterdam
Arno Van den Berg
Recruitment Consultant
020-715 65 51




Verder zoeken