Verder zoeken

Medewerker Sales Support

De functie

In de functie van Medewerker Card Support bij deze organisatie moet je Frans, Engels en Nederlands kunnen spreken en schrijven om de klanten uit de Benelux en Groot Brittannië te kunnen helpen. Je bent dus een echte multilingual.

In deze functie ben je pro-actief klantgericht bezig en verleen je support aan klanten. Je bent het aanspreekpunt voor allerhande zaken, of het nu een bestelling, levering of klacht betreft. In alle situaties houd jij je hoofd koel en geef jij top service per telefoon en/of e-mail.

Hoe ziet jouw werkdag als commercieel medewerker binnendienst er uit?

  • Je voert gesprekken met belangstellenden en je begeleidt de klant met al hun vragen (je bent dus echt het aanspreekpunt voor klanten uit de Benelux en Groot Brittannië);
  • Je signaleert eventuele koopsignalen bij bestaande en nieuwe klanten (cross- en up selling);
  • Je brengt offertes uit en volgt deze op;
  • Je benadert prospects waarmee de organisatie reeds een samenwerking heeft;
  • Je behandelt niet alleen telefonisch maar ook per email vragen van bestaande of nieuwe klanten (in het Frans, Engels en/of Nederlands en Duits);
  • Je behandelt klachten;
  • Je ondersteunt de buitendienst collega's op administratief vlak;
  • Je verwerkt de gegevens in het ERP (SAP) systeem.

De organisatie

Onze opdrachtgever is actief in de logistieke/ transport branche en is gevestigd in Zuid Holland. Vanwege de verscheidenheid aan klanten in de Benelux is het belangrijk dat de commerciële medewerkers binnendienst meerdere talen spreken.

Jouw profiel

Laat jouw CV onderstaande zaken zien?

  • Je hebt HBO werk en denk niveau;
  • Je bent zowel communicatief als schriftelijk vaardig in de Franse, Engelse en Nederlandse taal;
  • Je bent klantgericht, proactief en je hebt een prettige telefoonstem en bent een echte multi tasker;
  • Je bent parttime beschikbaar, 24 uur;
  • Je bent bij voorkeur in het bezit van een auto.

Het aanbod

Ben jij de Medewerker Card Support? Dan biedt onze opdrachtgever een veelzijdige parttime functie, in een Internationale organisatie.

De salaris indicatie ligt tussen de € 2400 - € 2869 op basis van 40 uur per week werken. Wil je liever eerst meer weten over deze leuke baan? Bel dan eens met Ilse Stokman, 0629482224, zij staat je graag te woord.


Deze vacature heeft het ExactPI referentienummer: 1699.

Meer informatie

Neem voor meer informatie contact op met:
Exact personeelsintermediair Den Haag
Ilse Stokman
Recruitment Consultant
070-362 47 36
06-29482224.




Verder zoeken