Verder zoeken

Medewerker Servicedesk

De functie

Ben jij klantgericht, heb je ervaring met het behandelen van storingsmeldingen en ben je technisch onderlegd? In deze functie heb je veel contact met collega's en derden en jouw to do list ziet er geen dag hetzelfde uit! Wat staat er zoal op?

  • Je inventariseert meldingen en voert telefonische en digitale support werkzaamheden uit 
  • Je bent het eerste aanspreekpunt (1e lijns customer support) en je zorgt voor optimale klantondersteuning;
  • Je behandelt vraagstukken zowel zelfstandig (waar mogelijk) als in overleg met de 2e lijns customer support;
  • Je neemt storingsmeldingen aan en registreert de meldingen; 
  • Je bewaakt en geeft een terugkoppeling van de voortgang en planning van openstaande meldingen;
  • Je fungeert als technisch aanspreekpunt van interne collega's;
  • Ja actualiseert en optimaliseert werkinstructies waar nodig;
  • Je maakt klantanalyses.

De organisatie

Onze opdrachtgever biedt betaaloplossingen in diverse branches in Nederland en België. Klantgericht, het extra stapje zetten voor de klant en out of the box denken zijn pijlers die zij hanteren. Je komt te werken in een team van 7 collega's.

Jouw profiel

Wat willen wij terugzien op jouw CV?

  • Je hebt een afgeronde MBO opleiding in de richting van ICT beheer, netwerkbeheerder of vergelijkbaar;
  • Je hebt bij voorkeur ervaring in een technische klantenservice functie/ technische helpdesk;
  • Je hebt een proactieve werkhouding, je bent zelfstandig en stressbestendig;
  • Je bent communicatief vaardig en je bent klantgericht;
  • Je hebt ervaring met de administratieve verwerking van storingsmeldingen;
  • Je bent goed bekend met MS Office (Word / Excel);
  • Je hebt een streepje voor als je kennis hebt van de Franse taal om de Vlaamse klanten goed te woord te kunnen staan; 
  • Je bent bij voorkeur per direct beschikbaar voor 40 uur in de week.

Het aanbod

En wat bieden wij jou?

  • Je komt direct op contract bij de opdrachtgever (op basis van werving & selectie);
  • Een functie in een mooie gerenommeerde organisatie;
  • Een inspirerende werkomgeving;
  • Een salaris tussen € 1900 - € 2300 op basis van 40 uur en afhankelijk van ervaring;
  • Er is binnen deze functie veel zelfstandigheid en ruimte voor eigen initiatief.

Ben jij de enthousiaste Medewerker Servicedesk? En ben jij bij voorkeur per direct beschikbaar? Stuur dan snel je CV! Wil je meer informatie, bel dan met Florence Droogné 020-7156551, zij staat je graag te woord.

Deze vacature heeft het ExactPI referentienummer 2260.

Meer informatie

Neem voor meer informatie contact op met:
Exact personeelsintermediair regio Amsterdam
Florence Droogné
Recruitment Consultant
06 55 23 29 24
droogne@exactpi.nl




Verder zoeken