Verder zoeken

Office Assistent

De functie

Geen dag is hetzelfde in deze dynamische functie als administratief facilitair medewerker! Je onderhoudt contacten met de huurders, overheidsinstellingen, aannemers en andere externe partijen. Je vraagt offertes op, je maakt afspraken met externe leveranciers en je zorgt voor gebouwenbeheer. Ook bewaak je de kwaliteit van de werkzaamheden van het kantoorpand en je geeft terugkoppeling omtrent uitgevoerde werkzaamheden. Je koppelt jouw werk regelmatig terug naar de technisch beheerder. 

De organisatie

Onze opdrachtgever is een organisatie die zich in Nederland bezig houdt met het verhuren van kantoor- en bedrijfsruimte.

Jouw profiel

Wat wordt er van dé ideale administratief facilitair medewerker verwacht?

  • Je hebt een afgeronde MBO-4 of HBO (bij voorkeur op facilitair gebied);
  • Jouw kennis van bouw, werktuigbouw is een pré om zo de kennis van de vaktermen binnen de bouwbranche te herkennen;
  • Je bent proactief, klantgericht en je hebt goede mondelinge en schriftelijke vaardigheden in de Nederlandse en Engelse taal;
  • Je bent bij voorkeur per direct fulltime beschikbaar;

Het aanbod

Naast een super leuke organisatie, heb je een functie die je helemaal naar eigen wensen en ideeën kan invullen. Jouw to do lijst zal met de minuut veranderen! Het geboden salaris ligt tussen de € 2000 en € 2400 obv 40 uur. Je krijgt een contract op basis van 3 maanden, via Exact personeelsintermediair, waarna bij wederzijdse tevredenheid, je wordt overgenomen door deze opdrachtgever. 

Ben jij de vlotte ervaren Administratief Facilitair Medewerker die zit te springen om een nieuwe baan? Kan je op zeer korte termijn aan de slag? Wacht niet en solliciteer nu! Wil je eerst meer informatie dan kan je bellen met Ilse Stokman of een van haar collega's, 070-362 47 36.

Meer informatie

Neem voor meer informatie contact op met:
Exact personeelsintermediair Den Haag
Ilse Stokman
Recruitment Consultant
070-362 47 36
06-29482224




Verder zoeken