Verder zoeken

Office Assistent

De functie

Elke dag is anders in deze dynamische functie als administratief facilitair medewerker! Je onderhoudt contacten met de huurders, overheidsinstellingen, aannemers en andere externe partijen. Je vraagt offertes op, je maakt afspraken met externe leveranciers en je zorgt voor gebouwenbeheer. Ook bewaak je de kwaliteit van de werkzaamheden van het kantoorpand en je geeft terugkoppeling omtrent uitgevoerde werkzaamheden. Je koppelt jouw werk regelmatig terug naar de technisch beheerder. 

De organisatie

Onze opdrachtgever is een organisatie die zich in Nederland bezig houdt met het verhuren van kantoor- en bedrijfsruimte.

Jouw profiel

Wat wordt er van de ideale administratief facilitair medewerker verwacht?

  • Je hebt een afgeronde MBO-4 of HBO (bij voorkeur op facilitair gebied);
  • Jouw kennis van bouw, werktuigbouw is een pré om zo de kennis van de vaktermen binnen de bouwbranche te herkennen;
  • Je bent proactief, klantgericht en je hebt goede mondelinge en schriftelijke vaardigheden in de Nederlandse en Engelse taal;

Wij zoeken iemand die bij voorkeur per direct fulltime beschikbaar is.

Het aanbod

Naast een super leuke organisatie, heb je een functie die je helemaal naar eigen wensen en ideeën kan invullen. Jouw to do lijst zal met de minuut veranderen! Het geboden salaris ligt tussen de € 2000 en € 2500 obv 40 uur. Je krijgt een contract via Exact personeelsintermediair, waarna bij wederzijdse tevredenheid, je wordt overgenomen door deze opdrachtgever. 

Ben jij de vlotte ervaren Office Assistent Facilitair die zit te springen om een nieuwe baan? Kan je op zeer korte termijn aan de slag? Wacht niet en solliciteer nu! Wil je eerst meer informatie dan kan je bellen met Ilse Stokman op het nummer 0629482224.

ExactPI referentienummer 2358.

Meer informatie

Neem voor meer informatie contact op met:
Exact personeelsintermediair Den Haag
Ilse Stokman
Recruitment Consultant
0629482224
stokman@exactpi.nl




Verder zoeken