Verder zoeken

Officemanager Vastgoed

De functie

Als officemanager vastgoed ondersteun je de afdeling beheer bedrijfsmatig vastgoed op professionele wijze. Je zal assisteren bij alle dagelijkse werkzaamheden die te maken hebben met beheer van hun vastgoedportefeuille. Je bent de "Spin in het web" en daarbij behoren onder andere de volgende taken:

  • Voorbereiden van huuraanbiedingen
  • Voorbereiden en opmaken van huurcontracten en de correspondentie hiervan
  • Opstellen van servicekosten, huurverhogingen en verhuuroverzichten
  • Ondersteunen van 5 enthousiaste collega's
  • Verzorgen van management rapportages
  • Opstellen van advertenties
  • Complex agendabeheer
  • Initiëren en notuleren van alle vergaderingen

De organisatie

Deze gerenommeerde vastgoed organisatie in Den Haag heeft als werkgebied de randstad met als sterke focus Zuid Holland. Het team bestaat uit ongeveer 90 gespecialiseerde medewerkers, die allen de kernwaarden kwaliteit en serviceverlening hoog in het vaandel hebben. Tenslotte heerst er een een open werksfeer. 

Jouw profiel

Je beschikt over de volgende kwalificaties:

  • Je hebt een HBO opleiding afgerond en hebt daarnaast minimaal 7 jaar ervaring 
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
  • Je hebt ervaring in de vastgoedsector dat is een harde eis
  • Je bent fulltime beschikbaar
  • Je bent woonachtig in de regio Den Haag
  • Je bent representatief
  • Je bent proactief, secuur en een dienstverlenende instelling
  • Je bent organisatorisch en hebt een gestructureerde werkmentaliteit
  • Je hebt geen 9 tot 5 mentaliteit.
  • Je bent open en makkelijk in de omgang
  • Je hebt humor en bent stressbestendig

Het aanbod

Een uitstekend salaris op basis van ervaring.

Meer informatie

Neem voor meer informatie contact op met:
Exact personeelsintermediair Den Haag
Ilse Stokman
Recruitment Consultant
070-362 47 36

Reageren voor: 15-11-2017



Verder zoeken