Verder zoeken

Personal Assistant

De functie

Ervaren rechterhand met een passie voor organiseren en marketing & communicatie gezocht! Ben jij een Personal Assistent en woonachtig in de omgeving Gorinchem? Dit is wat je gaat doen: 

Als Personal Assistant, ontzorg je de twee leden van de directie en weet je zaken goed te organiseren en sturen. Je bent iemand die zelf initiatieven neemt en bent hen daardoor altijd een stapje voor. Je kunt snel, maar toch secuur werken en je bent iemand die goed kan samenwerken. Dit laatste is erg belangrijk, omdat je samen met je collega's je doel moet bereiken.

Jij bent dé enthousiaste sprankelende Personal Assistant waar alles aan overgelaten kan worden. Je denkt in oplossingen, mogelijkheden en gaat voor optimaal resultaat. Je regelt bijeenkomsten, facilitaire zaken, stelt rapporten en memo's op, en maakt presentaties. Je weet wat er speelt binnen de organisatie en je beheert met veel gemak complexe agenda's, notuleert de aandeelhoudersvergaderingen en boekt reizen. Ervaring in Marketing en Social Media maken jouw profiel compleet, zodat je ook de website en de social media kanalen kunt beheren. 

Kortom wij zoeken een 'regelneef' die zowel bedreven is op het gebied van officemanagement als marketing & communicatie. 

De organisatie

Deze internationale handelsmaatschappij  draagt haar steentje bij aan de verbetering van de gezondheid van mensen over heel de wereld. Medewerkers kunnen interessante trainingen en opleidingen volgen. De organisatie is een middelgroot bedrijf waar tussen de 60 en 70 personeelsleden werken. Ze hebben een zeer informele sfeer op alle afdelingen.

Jouw profiel

Wat wordt er van jou verwacht:

  • Minimaal 10 jaar ervaring in een soortgelijke functie;
  • Afgeronde HBO/WO opleiding;
  • Werkervaring in een internationale organisatie en hierdoor heb je minimaal een uitstekende kennis van de Engelse taal en bij voorkeur ook ervaring opgedaan met culturen buiten Europa; 
  • Naast een secretariële achtergrond, beschik je ook over een marketing & communicatie achtergrond; 
  • Je bent iemand die flexibel is in alle opzichten, een echte aanpakker die discreet, punctueel en oplossingsgericht te werk gaat;
  • Je kunt goed omgaan met stressvolle situaties. Je bent iemand die het hoofd koel houdt en de situaties goed blijft overzien; 
  • Je bent beschikbaar voor 32 tot 40 uur per week. 

Dit is een snelgroeiende organisatie en je bent in staat hierin mee te groeien.

Het aanbod

Wat kan jij verwachten:

  • Richtlijn salarisindicatie €4000,- bruto op basis van 40 uur;
  • Werken bij een Internationale organisatie;
  • Direct in dienst bij de opdrachtgever;
  • Werken bij een organisatie die sterk maatschappelijk betrokken is;
  • Goede reiskostenregeling.

Ben jij een Personal Assistent en woonachtig in de omgeving Gorinchem? Solliciteer snel! Wil je meer informatie, bel dan met Cynthia Radjpalsingh, 06 - 15 67 21 15, zij vertelt je graag meer. 

Deze vacature heeft het ExactPI referentienummer 1475. 

Meer informatie

Neem voor meer informatie contact op met:
Exact personeelsintermediair Rotterdam
Cynthia Radjpalsingh
Recruitment Consultant
cynthia@exactpi.nl
06 - 15 67 21 15




Verder zoeken