Verder zoeken

Personal Assistant

De functie

Als Personal Assistant ben je verantwoordelijk voor administratieve ondersteuning van de Business to Business Division (B2B). Je bent tevens de rechterhand van de Director of Consumer Electronics.  In deze rol ben je bijvoorbeeld helemaal op de hoogte van alle interne en externe communicatie en de marketingactiviteiten. Je schakelt met diverse afdelingen binnen de organisatie over rapportages, financiële en algemene zaken. Je verzorgt natuurlijk ook het agendabeheer en het boeken van reizen.

Deze veelzijdige baan omvat de volgende werkzaamheden.

Personal Assistant taken voor de Director

  • Agenda beheer, approvals, declaraties
  • Meeting minutes MT - wekelijks
  • Overige taken

Department Support

  • Agenda’s afdeling delen, inplannen meetings, organiseren & coördinatie kwartaalbijeenkomsten
  • Allerhande vragen afdeling
  • Checken en doorsturen van interessante tenders
  • Coördinator Q bonus scores
  • Coördinator bij audit
  • (BHV) Marketing Budget IT NL
  • Coördinatie/managen budget & deadlines budget (meetings PM & MM, managen consensusfile, managen werkfile met daarin de huidige budget status, budget vs uitgegeven budget, actiepunten, deadlines, etc.)
  • Aanmaken budget in SAP (Campaign, Plan Proposal, EO)
  • Verwerken tenderaanvragen in systeem + contact met vendoren onderhouden
  • Checken van facturen, verzamelen/toevoegen evidence & approven  

Marketing en Communicatie

  • Ondersteuning van PM bij Marketing Programs, Marketing Communicatie (online & offline)een Events
  • Target Everyone beheer & ontwikkeling app in samenwerking met een collega

De organisatie

In deze veelzijdige baan werk je bij een gerenommeerde multinational in de elektronica branche. Je gaat werken in Amsterdam-Schiphol. De cultuur is het best te omschrijven als internationaal, ambitieus en dynamisch. 

Jouw profiel

Wij verwachten dat je alle genoemde en/of vergelijkbare werkzaamheden recent hebt gedaan of nu doet bij een internationaal georiënteerde organisatie. Jouw CV laat dit ook duidelijk zien.

  • Je hebt in ieder geval een  afgeronde HBO opleiding en 3 à 5 jaar als Personal Assistant, Secretaresse of Management Assistant bij een commerciële internationaal georiënteerde organisatie.
  • Je spreekt Nederlands en Engels en je bent gewend dit zakelijk te gebruiken in woord en geschrift.
  • Het is in deze baan ook belangrijk dat je projectmatig kunt werken. Je vindt het leuk om verschillende projecten aan te pakken en daarvoor verantwoording te nemen.
  • Daarnaast ben jij gewend om “jouw” manager aan alle kanten te ontzorgen.
  • Je denkt mee, je bent pro-actief en je zet graag een stapje extra om resultaten te boeken. Het is daarom belangrijk dat je geen 9-5 persoon bent.
  • In deze rol ben je ook verantwoordelijk voor een aantal financieel gerichte werkzaamheden, zoals het aanmaken van budgetten. Dit ga je doen in Excel en SAP. Het spreekt voor zich dat je daarom enige affiniteit met finance hebt, en het niet erg vindt met cijfers te werken.
  • Je bent fulltime beschikbaar (hierin is men niet flexibel!)

Persoonlijkheid

Jij bent een pro-actieve, vlotte kandidaat die goed kan communiceren en zelfstandig kan werken. Je bent in staat om meerdere taken tegelijk op te pakken. Je hebt een dienstverlenende werkinstelling. Je hebt een internationale mindset en je kunt goed kunt aarden binnen een ambitieuze organisatie.

Het aanbod

Salaris tussen € 2.700- € 3.500,-- op basis van 40 uur per week. Contract is op basis van detachering via Exact personeelsintermediair voor lange duur.

De volgende benefits behoren bij dit contract:

  • 8% vakantiegeld
  • 25 vakantiedagen
  • Goede Vrijdag vrij
  • Kwartaalbonus
  • Reiskosten
  • Jaarlijks kortingsbedrag om producten te kopen
  • Kerstpakket
  • Verjaardagscadeau
  • En natuurlijk ruime ontwikkelingsmogelijkheden, zodat je op termijn ook kunt doorgroeien !

Ben jij enthousiast geworden van de vacature Personal Assistant? Stuur dan snel jouw CV met motivatie. Wil je eerst meer informatie? Bel dan met Charlene Asgarali, 070-3624736. Zij staat je graag te woord. 

Meer informatie

Neem voor meer informatie contact op met:
Exact personeelsintermediair Den Haag
Charlene Van Bunge-Asgarali
Recruitment Coördinator
070-3624736




Verder zoeken