Verder zoeken

Project Coordinator | Relocation Officer

De functie

Ben jij degene die ervoor zorgt dat alles tot in de puntjes is geregeld rondom nationale en internationale verhuizingen (relocations)? Kan jij goed coördineren? Start een professionele carrière als Coordinator verhuizingen bij dit leuke bedrijf! Nu solliciteren.

Deze organisatie staat voor een persoonlijke aanpak waarbij jij verantwoordelijk bent voor het regelen van zorgeloze verhuizingen. Met een team van 15 collega's wordt hard gewerkt in het hoogseizoen (mei t/m september) en worden de verhuisplannen gerealiseerd: van Mexico naar Australië, van Nederland naar Afrika maar ook verhuizingen binnen Nederland staan op de planning. 

Deze functie houdt in dat je veel regelt en organiseert. Daarbij beheer je het proces van verhuizen voor vaste en particuliere klanten die zowel nationaal als internationale verhuisplannen hebben. Je is in het systeem (de facturatie, calculaties en contacten). Het is belangrijk dat jij heel snel kunt anticiperen en oplossingsgericht werkt. Je staat voor service en kwaliteit naar en voor de klant. Jouw motto is: geen stress, ik regel het! 

Om service te garanderen houd je hier rekening mee:

  • Plannen kunnen wijzigen, je komt met oplossingen;
  • Bewaken van het afgesproken budget en je communiceert tactvol indien hier wijzigingen nodig zijn; 
  • Je kunt het overzicht houden en je houdt je aan afspraak en planning;
  • Internationale verhuizingen vergen culturele kennis.

De organisatie

Je komt te werken bij een gespecialiseerde organisatie in particuliere en corporate verhuizingen, nationaal en internationaal. Een dynamische omgeving met nationale en internationale uitdagingen waarbij de service hoog in het vaandel staat.  

Er wordt veel gedaan om een goede werksfeer te creëren. Zo zijn er ook leuke activiteiten zoals VrijMibo, samen koken, pizza bestellen. Er wordt gewerkt en gevierd, kortom een bruisende organisatie!

Jouw profiel

  • MBO+  (bijvoorbeeld: Toerisme, Event- en/of Leisure management, Hospitality , MTRO);
  • Je kunt goed communiceren met klanten in het Engels en Nederlands. Service en kwaliteit staan voor jou voorop!
  • Je bent een kei in het regelen en je kunt verschillende ballen in de lucht houden, hier komt het op jouw creativiteit aan;
  • Je hoeft niet persé ervaring te hebben in deze branche: als je ervaring hebt in een klantgerichte regelfunctie maak je ook kans;
  • Je bent natuurlijk wel stressbestendig, want het is hollen en niet stilstaan;
  • Je kunt fulltime 40 uur per week aan de slag.

Leuk aan deze functie is dat je kennis krijgt van verschillende landen en culturen. Jouw talen kan je hier goed gebruiken.

Het aanbod

Voor 4-5 maanden is deze functie helemaal van jou, binnen een groeiende organisatie met aandacht voor de talenten van elke werknemer. 

Wat maakt tijdelijk interessant?

  • 4-5 maanden ervaring om aan jouw cv toe te voegen;
  • Ervaring opdoen met internationale projecten;
  • De kans om jezelf te laten zien binnen deze organisatie (het zou ook zomaar kunnen dat jij na deze periode onmisbaar bent geworden en je bij het team hoort te blijven! Het is aan jou!)
  • Je kan meteen aan de slag op een werkplek met ontwikkelingsmogelijkheden.

Daarbij verkrijg jij zelfstandigheid in de baan en worden mogelijkheden om te professionaliseren via de eigen Academy aangeboden. Een salaris tussen 2000,- en -2500,- obv 40 uur.

Klinkt dit als de juiste uitdaging voor jou en durf jij deze tijdelijke uitdaging aan? Pak je kans door te solliciteren! Eerst vragen? Dat kan, bel Florence Droogné, 06 55 23 29 24, zij staat je graag te woord. 

Deze vacature heeft als Exactpi ref. nummer: 2033.

Meer informatie

Neem voor meer informatie contact op met:
Exact personeelsintermediair regio Amsterdam
Florence Droogné
Recruitment Consultant
06 55232924
droogne@exactpi.nl




Verder zoeken