Verder zoeken

Receptioniste

De functie

Als Receptioniste ben je het aanspreekpunt voor de klanten en patiënten. 

Jouwe werkzaamheden zijn:

  • Controleren van de verzekeringsgegevens van de patiënten die worden ingeschreven ten behoeve van het opnameproces;
  • Begeleiden van onverzekerde patiënten die zich melden;
  • Inschrijven, afspraken maken, administreren en registreren van patiëntgegevens en het afhandelen van de correspondentie die hieruit voortkomt;
  • Je bent het aanspreekpunt voor calamiteiten en verantwoordelijk voor het oproepen van een reanimatie team. In de avonddienst maakt het oproepen van een OK team ook deel uit van je functie.

De organisatie

Je komt te werken bij een gerenommeerde zorginstelling in de regio Haarlem en Hoofddorp.

Jouw profiel

  • MBO- werk- en denkniveau met een aantal jaar ervaring in een soortgelijke functie binnen een service gerichte organisatie;
  • Kennis van de administratieve procedures;
  • Integriteit en betrouwbaarheid zijn vereist vanwege de inzage in privacygevoelige gegevens van de patiënt;
  • Geduld en doorzettingsvermogen is zeer belangrijk in het contact met patiënten bij het informeren en bij piekmomenten;
  • Systematiek en ordelijkheid zijn vereist bij het vastleggen van gegevens; 
  • 32-36 uur beschikbaar (dag/avond/weekend) volgens rooster.


Het aanbod

Wij bieden een marktconform salaris tussen € 1700,- en € 2500,- afhankelijk van leeftijd en ervaring. 

Ben je geïnteresseerd in deze tijdelijke opdracht, stuur dan je cv met salaris en uurtarief indicatie naar aly@exactpi.nl. Wil je meer weten over deze vacature? Neem dan contact op met Anna Aly, op 06 22 68 36 02

Deze vacature heeft het ExactPI referentienummer: 2356.

Meer informatie

Neem voor meer informatie contact op met:
Exact personeelsintermediair Amsterdam
Anna Aly
Recruitment Consultant
06 22 68 36 02
aly@exactpi.nl




Verder zoeken