Verder zoeken

Sales Assistent | Duitsland

De functie

In de functie van Sales Assistent werk je nauw samen met het Sales team en ben je verantwoordelijk voor het behalen van doelstellingen op het gebied van klanttevredenheid en omzet van de klanten in Duitsland. 

  • Je bent voor klanten het eerste aanspreekpunt; je informeert klanten over het assortiment, voorraadposities, prijzen en voorwaarden voor levering en service.
  • Je zorgt ervoor dat alle gegevens per klant correct en tijdig worden vastgelegd in het ERP systeem (Microsoft AX) en je ondersteunt bij het maken van offertes.
  • Je verzorgt alle administratieve taken binnen de afdeling, zoals het accuraat en tijdig verwerken van orders, aanvragen voor creditnota's en aanvragen voor promotiemateriaal. 
  • Je verstuurt orderbevestigingen en bewaakt de klantorders op het gebied van levertijd en specifieke klantwensen (in overleg met de afdeling Planning)
  • Je draagt zorg voor een correcte afhandeling van klachten en onderneemt samen met Sales actie om klachten in de toekomst te voorkomen en de klanttevredenheid te vergroten.
  • Je begeleidt Duitse klanten bij bezoek aan de showroom en verkoopt tegelijkertijd de artikelen die in de showroom staan aan hen.

Wij zijn op zoek naar 2 kandidaten voor deze functie, 1 voor vast en de andere is voor 6 à 7 maanden ter vervanging van zwangerschapsverlof. 

De organisatie

Onze opdrachtgever is een dynamische internationale groothandel van toonaangevende seizoensproducten in de regio van Gouda. 

Jouw profiel

Als Sales Assistent heb je een resultaatgerichte en klantgerichte instelling. Het verlenen van service en kwaliteit aan klanten staat centraal. Verder beschik je over de volgende vaardigheden:

  • Je werkt nauwkeurig en met aandacht voor details.
  • Je bent een teamspeler, maar je kunt ook goed zelfstandig werken.
  • Je kan goed plannen en organiseren.
  • Je denkt in oplossingen en je bent initiatiefrijk.
  • Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden zowel in woord als geschrift, goede beheersing van de Duitse, Nederlandse en bij voorkeur Engelse taal.
  • Je hebt goede kennis van Word en vooral Excel is een vereiste en gezien het klantportfolio is
  • Je beschikt over HBO werk- en denkniveau met enige jaren relevante werkervaring gewenst.
  • Eigen vervoer is een must, aangezien de locatie niet met het OV te bereiken is.  

Het aanbod

Voor deze functie krijg je direct een contract bij onze opdrachtgever aangeboden. Zij bieden een uitstekend pakket aan primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden. Het salaris voor deze functie ligt tussen de EUR 2500,00 en EUR 2900,00 bruto per maand op fulltime basis. 

Ben jij de Sales Assistent met een resultaat- en klantgerichte instelling? Laat ons jouw CV zien, dus direct even opsturen. Wil je eerst meer informatie? Neem dan contact op met Cynthia Radjpalsingh, 010-414 13 11. Zij staat je graag te woord.  

Meer informatie

Neem voor meer informatie contact op met:
Exact personeelsintermediair Rotterdam
Cynthia Radjpalsingh
Recruitment Consultant
010-414 13 11




Verder zoeken