Verder zoeken

Secretaresse

De functie

Leuke baan voor een doorgewinterde zelfstandige secretaresse die per direct parttime (20-24 uur) kan starten tot einde van het jaar. Dit ga je doen:

Onze opdrachtgever zoekt een pittige 'spin in het web', flexibel, bijdehand en betrouwbaar, met humor en organisatie talent voor het organiseren van bijeenkomsten. Denk jij na het lezen hiervan: dat ben ik! Lees dan snel verder.

Wie bieden je graag een zeer afwisselende en zelfstandige parttime functie (20-24 uur) waarbij je ondersteuning gaat bieden aan een manager en andere collega's. Hoe zien jouw werkzaamheden er verder uit:

  • Reguliere secretariële werkzaamheden uit (o.a. agendabeheer, telefoonverkeer en het incidenteel notuleren van vergaderingen). 
  • Intranet site bijhouden en verzorgen van de correspondentie.
  • Je organiseert zelfstandig uiteenlopende bijeenkomsten, excursies, cursussen en vergaderingen. 
  • Je fungeert als eerste aanspreekpunt voor vragen van leden en externe relaties. Het contact met de leden, afdelingen en besturen is aangenaam en informeel.

Werken binnen een vereniging is complex qua omgeving. Een goed geheugen, snel schakelen en nieuwe zaken snel oppakken is dus wel een vereiste. De bouwsector is nog steeds een echte 'mannenwereld'. Het is dan ook van belang dat je qua persoonlijkheid hierop goed aansluit omdat je veel telefonisch contact hebt en zo nu en dan optreedt als gastvrouw bij bijeenkomsten. 

De organisatie

Onze relatie is gevestigd in Apeldoorn en creëert voor bouw- en infrabedrijven de ruimte om economisch en maatschappelijk verantwoord bij te dragen aan een optimale ruimtelijke inrichting van Nederland. 

Jouw profiel

Je bent onze ideale kandidaat als je beschikt over de volgende functie-eisen:

  • Een afgeronde MBO opleiding in een secretariële richting maar functioneert door werkervaring op HBO niveau.
  • Aantoonbare ervaring in een zelfstandige secretariële rol, de volgende eigenschappen passen bij jou: je kan snel schakelen, goed samenwerken, je bent stressbestendig en service gericht. Ook heb je een flexibele instelling en kan je uitstekend organiseren. Je beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift.
  • In deze functie zijn accuratesse en creativiteit belangrijke pijlers. 
  • Goede kennis van en ervaring met Outlook, Word en Powerpoint is essentieel.
  • De leden maken de verenging mogelijk en jouw servicegerichtheid is mede bepalend voor de beeldvorming over deze organisatie.
  • Je bent geen 9-5 type en je kunt uitstekend overweg met ad-hoc werkzaamheden.
  • Wij stellen het op prijs als je  'verder kan denken' dan jouw eigen werkzaamheden en goed overweg kunt met computers, internet en software.
  • Aantoonbare ervaring in het organiseren van activiteiten en complex agendabeheer zijn een vereiste. Heb je affiniteit met de bouw dan is dat zeker een pre.

Het aanbod

  • Je krijgt van ExactPi een tijdelijk contract op uitzendbasis.
  • Het salaris voor deze functie is marktconform en inschaling vindt plaats afhankelijk van ervaring en leeftijd. 
  • Je krijgt bij onze opdrachtgever maar liefst 35 vakantiedagen op fulltime basis, scholingsfaciliteiten en een eindejaarsuitkering van 5%.

Ben jij de (Regio) Secretaresse die wij zoeken? Stuur dan snel jouw CV met een motivatie. Wil je eerst meer weten? Neem dan contact op met Charlene Asgarali 0621132721. Zij vertelt je graag meer. 

Meer informatie

Neem voor meer informatie contact op met:
Exact personeelsintermediair Den Haag
Charlene Van Bunge-Asgarali
Recruitment Coördinator
0621132721
asgarali@exactpi.nl




Verder zoeken