Verder zoeken

Secretaresse / Personal Assistant (32/40 uur)

De functie

Als Secretaresse / Personal Assistant ben je verantwoordelijk voor administratieve ondersteuning van de afdeling waarvoor je komt te werken. Als rechterhand van jouw leidinggevende ben je bijvoorbeeld helemaal op de hoogte van alle interne en externe communicatie en de marketingactiviteiten. Je schakelt met diverse afdelingen binnen de organisatie over rapportages, financiële zaken en algemene zaken. Je verzorgt natuurlijk ook het agendabeheer en het boeken van reizen.

De organisatie

In deze veelzijdige baan werk je bij een gerenommeerde multinational in de elektronica branche. Jouw kantoor staat in Amsterdam. De cultuur is het best te omschrijven als internationaal, ambitieus, formeel en dynamisch. Absoluut een goed vervolg van jouw carrière!

Jouw profiel

Wat wordt er van je verwacht?
Naast 3 - 5 jaar ervaring is het belangrijk dat je concrete ervaring hebt opgedaan met projecten en dat je het leuk vindt om "jouw" manager aan alle kanten te ontlasten. Je zet graag net dat stapje extra om resultaten te boeken en je hebt geen 9-5 mentaliteit. Een afgeronde HBO-opleiding, een flexibele instelling en een uitstekende beheersing van de Engelse taal zijn een must.

Het aanbod

Voel jij je als een vis in het water in een dynamische en uitdagende organisatie waar innovatie, snelheid en klantgerichtheid centraal staat, dan horen we graag van jou!
We bieden je een salaris tussen de 2700,- en 3200,- euro bruto bij een fulltime dienstverband. 32 uur werken per week behoort bij de mogelijkheden. Bovendien kent dit bedrijf goede secundaire arbeidsvoorwaarden en een zeer aantrekkelijke bonusregeling! 

Meer informatie

Neem voor meer informatie contact op met:
Exact personeelsintermediair Den Haag
Charlene Asgarali
Recruitment Coördinator
asgarali@exactpi.nl
070 - 362 47 36




Verder zoeken