Verder zoeken

Stage Marketing | Aftersales bij BMW

De functie

Gedurende je stageperiode zal je verantwoordelijk worden voor één of meerdere aftersales producten. Samen met de Service Marketing Manager Aftersales analyseer je de huidige resultaten en bedenk je de benodigde marketing & communicatie strategieën en maatregelen die nodig zijn om deze producten op een hoger niveau te brengen.

  • Het goed in de markt zetten van BMW, BMW i en MINI serviceconcepten;
  • De online Aftersales content onderhouden en verbeteren;
  • Het bijhouden van een KPI dashboard;
  • Het ondersteunen van Aftersales campagnes;
  • Het assisteren bij de marketingcommunicatie;
  • Betrokken bij uitwerken online content en social media uitingen;
  • Contact onderhouden met diverse stakeholders zowel intern en extern.

De groep stagiaires binnen BMW is erg actief, zo is er wekelijks een meeting waar jullie elkaar informeren over wat er speelt, uiteraard doen jullie dat na een gezamenlijke lunch. En ja, als je in het bezit bent van een rijbewijs B kan het zo maar voorkomen dat je gevraagd wordt om een BMW 7 serie of X5 ergens heen te brengen (een kleiner model kan uiteraard ook).

De organisatie

BMW is een organisatie met premium voertuigen, diensten en instelling. De afdeling Brand Management Aftersales bepaalt het Aftersales marketing-, product- en prijsbeleid voor BMW Group onderdelen, accessoires, lifestyle en diensten. Alle activiteiten zijn gericht op het loyaliseren van BMW, BMW i en MINI rijders aan de dealerorganisatie, door de juiste propositie aan onze klanten te bieden. 

Jouw profiel

Zij hechten veel waarde aan wie jij bent. De ideale stagiair heeft vooral een hands on mentaliteit en denkt creatief en commercieel (focus op aftersales). Verder is belangrijk:

  • Bezig met HBO- of WO-studie, bij voorkeur marketing/communicatie;
  • Kennis van online Marketing en E-commerce is een pre;
  • Ambitieuze, leergierige en positieve werkhouding;
  • Gedreven, resultaatgericht en proactief;
  • Voldoende kennis van Microsoft Office programma's;
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal zowel mondeling als schriftelijk;
  • Teamplayer van aard, is bereid om collega’s te ondersteunen en assisteren waar nodig is;
  • Fulltime beschikbaar.

Het aanbod

Wat heeft BMW jou te bieden?

  • Een stageplaats in een groeiende en inspirerende internationale organisatie die continu streeft naar verbetering van service en kwaliteit.
  • Je krijgt veel ruimte om je te ontwikkelen en daar waar nodig word je begeleid.
  • Een stageplaats kan de opmaat zijn voor een mooie carrière binnen BMW Group Nederland. Ongeveer 10% van het huidige personeelsbestand bestaat uit oud stagiairs.
  • Ook heerst er een gezellige werksfeer en bestaat het team uit leuke collega’s en mede stagiairs.

Geïnteresseerd?
Exact personeelsintermediair verzorgt de voorselectie van alles stagiaires binnen BMW Group Nederland. Zie jij jezelf terug in het geschetste profiel? En ben je geïnteresseerd in een leerzame en leuke stage op de afdeling Brand Management Aftersales bij BMW Group Nederland? Solliciteer dan meteen door je CV en motivatie te uploaden op onze website.

Liever een andere afdeling?
Vind je stagelopen bij BMW helemaal te gek, maar zie jij jezelf liever op een andere afdeling? Op https://www.exactpi.nl/vacatures/stages-bij-bmw/ vind je meer informatie en alle stageplekken die BMW aanbiedt voor de periode vanaf februari 2019.

Het referentienummer van deze vacature is: 2169.

Meer informatie

Neem voor meer informatie contact op met:
Exact personeelsintermediair Den Haag
Charlene van Bunge-Asgarali 
Recruitment Coördinator
0621132721




Verder zoeken