Verder zoeken

Supportmedewerker

De functie

Bied jij graag ondersteuning voor salarisadministratieve software vragen aan gebruikers van bestaande en potentiële relaties van onze klant ? Heb je ervaring met salarisverwerking en/of boekhoudpakketten? Reageer direct op deze Supportmedewerker baan bij een leuke organisatie in Den Haag. 

In deze functie ben je als Support medewerker ben je verantwoordelijk voor het realiseren van doelstellingen met de focus op de afhandeling van vragen en klachten van potentiële en huidige relaties van de klant op het gebied van salarisadministratie software Je behoudt relaties, bouwt huidige relaties uit door het leveren van optimale service en hierdoor een optimale klanttevredenheid. 

Wat deze functie nog meer inhoudt?

  • Je biedt telefonische ondersteuning aan klanten mbt salarisadministratie gerelateerde software vragen;
  • Je onderhoudt en optimaliseert van procedures en documentatie op de helpdesk;
  • Je test updates;
  • Je speelt in op wensen vanuit de klant en eventuele problemen pak jij direct op;
  • Je bezoekt bestaande en potentiële klanten, woont beurzen bij en andere marketing/sales gerelateerde activiteiten;
  • Je biedt ondersteuning op het gebied van salarisverwerkingspakketten.

De organisatie

Onze opdrachtgever is een organisatie die software en salarisadministratie biedt alsmede administratieve oplossingen voor MKB bedrijven. 

Jouw profiel

Wat wordt er van jou verwacht in deze functie?

  • Minimaal 2-3 jaar werkervaring in een soortgelijke functie, waarbij je ondersteuning hebt geboden aan de salarisadministratie;
  • MBO/ HBO Werk en denkniveau;
  • Kennis van netwerkomgevingen en het volledige Windows pakket;
  • Affiniteit met automatisering is een must;
  • Klantgericht, probleemoplossend en stressbestendig;
  • Je hebt eerder ervaring met salarisverwerkingspakketten.

Het aanbod

Naast een uitdagende functie en een bijdrage aan het succes van deze organisatie ben je onderdeel van een gemotiveerd team van collega's. Het geboden salaris ligt tussen de € 2500 - € 3000 obv 40 uur. Na ongeveer 3 maanden ga je bij de opdrachtgever in dienst.

Ben jij de enthousiaste Helpdeskmedewerker die wij zoeken? En ben jij bij voorkeur per direct beschikbaar? Stuur dan snel je CV! Wil je meer informatie, bel dan met Ilse Stokman 06 29482224, zij staat je graag te woord.

Deze vacature heeft het ExactPI referentienummer 2104.

Meer informatie

Neem voor meer informatie contact op met:
Exact personeelsintermediair Den Haag
Ilse Stokman
stokman@exactpi.nl
Recruitment Consultant
070-362 47 36




Verder zoeken