Verder zoeken

Technisch administratief medewerker

De functie

Als Technisch administratief medewerker maak je deel uit van de Technische helpdesk en ondersteun je jouw collega's met allerlei technisch administratieve werkzaamheden. De helpdesk bestaat uit technische specialisten en dagelijks komen hier honderden telefoontjes binnen. Samen met 9 monteurs is het aan de helpdesk de taak om de vragen/problemen die gesteld worden op te lossen. Jij zorgt ervoor dat de uren die de servicemonteurs hebben gemaakt correct worden verwerkt en dat de servicerapporten correct en volledig zijn ingevoerd. Om de planning daarnaast zo goed mogelijk te ondersteunen zorg je ook voor afstemming, correcte registratie van verzuim en verlofaanvragen. Klantcontact is voor jou geen probleem, want bij top drukte ondersteun je de helpdesk door het probleem van de klant in kaart te brengen, zodat je collega's het eenvoudig kunnen overnemen. 

Je rapporteert aan de Operations Manager Benelux en je werkt nauw samen met de Technische Planners, de Technische specialisten en de Servicemonteurs. Je bewaakt de voortgang van de werkzaamheden en je zorgt dat afspraken worden nagekomen, zodat uiteindelijk de klant tevreden is over de dienstverlening. Tevens ben je verantwoordelijk voor de juiste registratie in het systeem en de bijbehorende administratieve handelingen.

Deze vacature is ontstaan vanwege interne doorgroei van de huidige medewerker. 

De organisatie

Onze opdrachtgever is een internationale technische organisatie in regio Dordrecht. Het is een succesvol dynamisch familiebedrijf met vestigingen in 17 landen met ruim 1200 medewerkers. De organisatie kenmerkt zich door ondernemerschap en daadkracht. 

Jouw profiel

  • Je beschikt over minimaal MBO werk- en denkniveau
  • Je hebt 5-8 jaar kennis en ervaring in een vergelijkbare technische administratieve functie
  • Je bent klantvriendelijk, je kan goed luisteren en je bent goed in het stellen van prioriteiten
  • Je bent accuraat, stressbestendig en kan gemakkelijk het overzicht bewaren in een hectische omgeving
  • Je bent administratief sterk, commercieel ingesteld en communicatief vaardig (i.v.m. klantcontact)
  • Je bent 40 uur per week beschikbaar (harde eis)


Het aanbod

Wij bieden jou een afwisselende en dynamische baan waarin je veel contact hebt met klanten en collega's. Door een uitgebreid inwerktraject waarbij je o.a. mee gaat lopen bij andere afdelingen en door het volgen van evt. cursussen gaan we er vanuit dat je snel van meerwaarde bent voor het team. De kans wordt geboden, het is aan jou om hem te pakken!

De salarisindicatie ligt tussen de €2600 en € 2800 bruto per maand op fulltime basis.

Eerst werk je 1040 uur via Exact uitzendbasis om vervolgens, bij goed functioneren, een contract voor bepaalde tijd aangeboden te krijgen. 

Als je jezelf in deze functie herkent, nodigen wij je uit om te solliciteren. Stuur jouw CV in een Word document, inclusief motivatie voorzien van jouw salariswens, gewenste uren en mogelijke startdatum. Wil je eerst meer informatie, bel dan met Cynthia Radjpalsingh, 06 15 67 21 15. Zij vertelt je graag meer.

Deze vacature heeft het ExactPI referentienummer: 2065

Meer informatie

Neem voor meer informatie contact op met:
Exact personeelsintermediair Rotterdam
Cynthia Radjpalsingh
Recruitment Consultant
06 15 67 21 15
cynthia@exactpi.nl




Verder zoeken