Verder zoeken

Technisch administratief medewerker SAP

De functie

In deze uitdagende functie lever je technisch administratieve ondersteuning aan de Assets afdeling. Deze afdeling is verantwoordelijk voor de verbouw-, bouw- en het onderhoud. Waar je aan kunt denken is projectadministratie, het beheren van de contract database (contracten met franchisers/dealers en contractor firms). Je gaat inkooporders in het inkoop- en facturatiesysteem verwerken en facturen controleren van investeringsprojecten (Capex).

  • Je ondersteunt de projectmanagers van vastgoedprojecten 
  • Je maakt PO nummers aan en verzorgt de invoices
  • Je zit de Engineers achter de broek aan wanneer hun administratie niet op orde is en je houdt in de gaten of ze niet buiten hun budget gaan (budgetbeheer). 
  • Je beheert de gegevensbank voor opdrachten en je zorgt ervoor dat alle wijzigingen goed worden ingevoerd. Deze gegevens onderhoud je ook in de desbetreffende systemen. Daarnaast moet je denken aan het controleren van de einddata van de contracten en waar nodig neem je passende maatregelen
  • Je zorgt voor een goede WOZ-communicatie. Je checkt of de verzamelde gegevens op orde zijn
  • Je zorgt ervoor dat de Nederlandse WOZ-formulieren voor de vestigingen van onze opdrachtgever voor de deadline verstuurd zijn

Je kan veel van deze functie maken en naar je toe trekken. 

De organisatie

Onze opdrachtgever is een grote complexe multinational, gevestigd in Rotterdam Europoort. Deze locatie is alleen met eigen vervoer bereikbaar. Je komt te werken in een mooi modern pand. De Assets afdeling bestaat uit 15 tot 20 personen op kantoor, wat varieert van jong tot oud en welke bestaat uit verschillende culturen. De manager komt uit Duitsland en zie je één keer per maand op kantoor. Het is een leuke en informele afdeling. 

Jouw profiel

Wat wordt er van jou verwacht

  • Minimaal een afgeronde MBO opleiding
  • Je hebt je bewezen op het technisch administratieve vlak in een ondersteunende functie
  • Je hebt een goede kennis van SAP (en vindt het ook leuk om hiermee te werken!) en MS Office (met name Excel, Power Point en Access)
  • Je hebt vloeiende kennis van de Nederlandse en Engelse taal (mondeling en schriftelijk)
  • Je beschikt over een eigen auto
  • Je vindt het leuk om in een mannenwereld te werken
  • Kandidaten met ervaring in de olie/gas/energie branche hebben een pré, maar in ieder geval is het van belang dat je ervaring hebt bij een grote complexe internationale organisatie
  • Je bent positief met niet aflatende energie, je weet wat je wilt en daar ga je ook voor! 

Je bent in staat goed prioriteiten te stellen en je bent nauwkeurig. Daarnaast ben je communicatief vaardig en creatief. Je laat je niet belemmeren door obstakels die je tegenkomt en je gaat altijd voor een optimaal resultaat. Je hebt een proactieve houding.

Het aanbod

Wat kun je verwachten?

  • Werken in een Internationale omgeving
  • Salaris tussen de €2800-€3500 op basis van een 40 urige werkweek en afhankelijk van leeftijd en ervaring
  • Vaste werkplek, maar in overleg incidenteel de mogelijkheid om thuis te werken
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden
  • Flexibele werktijden
  • Je krijgt direct een jaarcontract aangeboden
  • Je bent beschikbaar voor minimaal 32 uur per week
  • Het sollicitatiegesprek zal plaatsvinden in het Engels

Meer informatie

Neem voor meer informatie contact op met:
Exact personeelsintermediair Rotterdam
Marina Dekker
Business Manager
010 - 414 13 11




Verder zoeken