Verder zoeken

Trade Assistant

De functie

Je werkt samen met de Traders, die dagelijks in- en verkoop deals sluiten. Hier moet je tegen kunnen, want het is dynamisch en hectisch. Voor hen ben jij de trouwe steun en toeverlaat, die snel kan acteren op afgesloten deals.

In deze functie beheer jij voor hen het totale in- en verkoopproces nadat de deal gesloten is. Je hebt contact met leveranciers en klanten omtrent de planning. Je begeleidt de interne en externe logistieke processen van A tot Z, inclusief het coördineren van internationale transporten en de communicatie er omheen. In deze rol ben jij verantwoordelijk voor het beheren van de orders en het maken van rapportages over de voortgang.  

De organisatie

Je gaat werken bij een jonge en snelgroeiende internationale import- en exportonderneming (FMCG, cosmetica, luxe- en sport producten). Zij kopen en leveren wereldwijd producten aan een divers en groot aantal klanten in binnen- en buitenland. Het betreft een middelgrote organisatie met veel diversiteit aan personeel (15 verschillende nationaliteiten). Je gaat werken binnen een hectische dynamische wereld te midden van Traders. Er heerst een open, super gemotiveerde en toch gezellige werksfeer waarin alle medewerkers gedreven zijn om de deal te sluiten. Je waant je in een 'Wolf of Wallstreet' sfeer. Ontwikkeling en succes staan hier centraal

Jouw profiel

Jij hebt een afgeronde HBO opleiding en je bent 40 uur per week beschikbaar. Je bent gewend om in een commerciële, hectische en dynamische internationale omgeving te werken, waar elke dag anders is. Het is hollen en niet stilstaan. Je bent alert, nauwkeurig, behulpzaam en je beseft als geen ander dat jouw taak even belangrijk is als van degenen die de deal sluiten. 

In deze rol is het ook belangrijk dat jij een regelaar bent en precies weet hoe een klant bediend en geïnformeerd moet worden over wanneer de producten worden geleverd. Je bent dus ook verantwoordelijk voor dit proces. Daarnaast zorg jij natuurlijk voor een perfecte administratie, zodat je met 1 druk op de knop jouw lopende processen weet. Je kunt de Traders en klanten via jouw heldere rapportages inzicht geven op elk moment van de dag.

Jij bent de geschikte kandidaat als jij eerder of nu een baan hebt binnen sales support, commercieel assistent, commercieel binnendienst. Wij denken aan 1 à 3 jaar ervaring.  Je kunt ook reageren als je een rol hebt gehad als fulfillment coordinator of merchandise allocator.

Deze organisatie werkt met Navision (ERP) en Microsoft Office. Ben je gewend met een ander ERP systeem te werken en heb je een nieuw systeem snel onder de knie, reageer dan ook.

Om deze baan goed te kunnen doen beschik jij over de volgende skills:

Je bent doortastend, accuraat en pro-actief en een regelaar die van aanpakken weet. Je kunt je eigen werk goed indelen en je werkt resultaatgericht. Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden in woord en geschrift. Je kunt tenminste uitstekend Engels en je beheerst eventueel nog een extra vreemde taal. Als je alleen vloeiend Nederlands en Engels spreekt/schrijft solliciteer dan ook. Je voelt je thuis in een dynamische omgeving.

Het is ook erg belangrijk dat je collegiaal bent en graag iets voor het team doet. 

You can also apply when you are a native English speaker with at least one extra European foreign language. 

Het aanbod

Hard werken wordt goed beloond bij deze snel groeiende, informele, platte en no-nonsense organisatie. Het salaris bedraagt € 2100-€ 2.700 op basis van 40 uur met 25 vakantiedagen. Er is genoeg ruimte voor opleiding- en doorgroeimogelijkheden. 

Jouw eigen input wordt heel erg gewaardeerd. Er is een wekelijkse borrel, diverse team events, bootcamps en niet te vergeten een jaarlijks spetterend eindfeest.

Oh ja, er is een mooi restaurant waar je dagelijks van een gezonde lunch kunt genieten. 

Meer informatie

Neem voor meer informatie contact op met:
Exact personeelsintermediair Den Haag
Peggy Kooper
Recruitment Consultant
070-362 47 36




Verder zoeken